Owsiana tarta z musli i dżemem.

Hej wszystkim! 
Pierwszy tydzień ferii już za mną, jeszcze kilka dni i czas wracać do szkoły :c 
Pogoda jest wspaniała, niedawno spadł śnieg i nareszcie widać, że mamy zimę! Ten tydzień zamierzam wykorzystać na spacery i lodowisko zwłaszcza, że śniegu ciągle przybywa :) 

W ostatnim tygodniu widziałam się parę razy z Anią a nasze spotkania umiliłyśmy sobie słodkimi tartami - jedną z morelami a drugą z musli i dżemem. 


Przepis zmodyfikowałyśmy dwa razy:
1. zwiększyłyśmy składniki o połowę z czego za drugim razem zamiast musli dodałyśmy płatki kukurydziane
2. Żółtka oddzieliłyśmy od białek.
Białka ubiłyśmy z cukrem pudrem na puszystą masę, wymieszałyśmy z dżemem, wyłożyłyśmy na ciasto i piekłyśmy wg. przepisu. 

A jutro lodowisko z dziewczynami! ♥ 
Miłego dnia! 
Buziaki,
M.

CONVERSATION

21 komentarze:

  1. pyszne jedzenie zawsze spoko ;3 chyba jeszcze nie jadłam owsianej tarty

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie lubię zimy i wolałam pogodę taką jaka była wcześniej, nie narzekałam na brak śniegu;D

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra, koniec pierdzielenia, dawaj tarte.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też w ferie mam zamiar wybrać się niejednokrotnie na łyżwy:) u mnie śniegu akurat nie ma. na to akurat nie narzekam:) kurcze kolejna blogerka ze słodkościami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio też byłam na tarte ;)

    carlyyy-m.blogspot.com
    zakreconamama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie zima? Ja to bym chciała żeby już jej nie było, tydzień mi zdecydowanie wystarczy :P hah. A tarta wygląda przeeeepysznie. Uwielbiam takie rzeczy, poślij trochę do Krakowa ;P hah

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie jadłam tarty, czas spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Już u Biny widziałam przepis na tartę, chcę tartę, upiekę tartę. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra jest tarta z panacotta(pewnie źle napisałam). A ja za kilka dni ferie zaczynam :)
    Życzę siły, na nadchodzące dni szkolne i uśmiechu :)
    Zapraszam do siebie, na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda pysznie, muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja widzac ta odwilz za oknem jestem cala happy
    nie lubie zimy i mam juz tego sniegu po dziurki w nosie


    http://historie-prawdziwe-dziwne-smieszne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja właśnie zaczynam ferie, z czego bardzo się cieszę :) Moje plany na razie ograniczają się do dużej ilości filmów i seriali, a poza tym tym notesem z przepisem przypomniałaś mi że też miałam sobie taki założyć, chyba będę musiała się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja właśnie zaczynam ferie, z czego bardzo się cieszę :) Moje plany na razie ograniczają się do dużej ilości filmów i seriali, a poza tym tym notesem z przepisem przypomniałaś mi że też miałam sobie taki założyć, chyba będę musiała się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda naprawdę smacznie! Może zrobię coś takiego u siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam pysznie to wygląda :)
    ja zaczęłam ferie i mam zamiar nic nie robić:D

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam daj troche !
    Swietne zdjecia i ciekawy post.
    http://agatablogyolo.blogspot.com/
    Molly

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :**** WALENTYNKUUUUU :****

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne zdjęcia!
    Muszę spróbować. :)

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Praca i zaangazowanie wlozone w ten artykul zwrocily sie z nawiazka.
    Mnostwo wiedzy, super forma!

    A to jest moja strona domowa ... Hancza

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥