Ten o kartce na dzień mamy w stylu vintage.

Wszystkiego najlepszego z okazji dnia mamy!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejną kartkę dla mamy, tym razem w stylu vintage. Moja mama bardzo lubi stare przedmioty z duszą, postarzane, czy nietypowe, naturę, i kolory ziemi, dlatego postanowiłam zrezygnować z kwiecistego papieru w tle i wybrałam ten z motywem drewna. Do tego oprócz sznurka dodałam lnianą wstążkę z koronką, paper dolly, kwiaty, pręciki, półperełki i tekturowe serduszka. Żeby nie było tak całkiem 'łyso', na środku znalazło się kwieciste kółko które moim zdaniem ładnie podkreśla kobiecy charakter tej kartki, mama była zadowolona a to dla mnie najważniejsze. 
Co myślicie? 
Buziaki,
M.

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Kolejna piękna kartka :) Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest przepiękna, małe dzieło sztuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post and photo really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudeńko stworzyłaś! :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥