July with Instagram

Witajcie kochani!

Już mamy sierpień? 

Czas mija zaskakująco szybko, zanim się obejrzałam połowa wakacji już za mną. 
Lipiec był miesiącem seriali, filmów, książek, jedzenia, listów i spotkań! Zdecydowanie na tak! 

Początkiem lipca razem ze znajomymi byłam na festiwalu energii który już od kilku lat jest organizowany w moim mieście, ale o tym potem napiszę kilka słów :) 

Wspaniałym zakończeniem miesiąca było spotkanie z dziewczynami z grupy (blogerkami) w Krakowie. Ale o tym też kilka słów potem :) 

A pomiędzy? A pomiędzy oglądałam seriale i filmy, jeździłam na rowerze, chodziłam na basen, czytałam, pisałam listy i takie tam inne :) 

♥ Na dzień dobry ♥ Śniadanko ♥ 'Bądź damą myśl jak facet' ♥ Popołudnie z Anią, Nati i Kacprem ♥ 'Now is good' ♥ 'Wilki Gatsby' - nocka u Izy ♥ 'Intruz'♥ ♥ Idziemy na pocztę! ♥ Spacer i cytroneta z Natką ♥ W skrzynce :3 ♥ Idziemy na festiwal! ♥ Podczas koncerty TSA ♥ Przepiękny list od Egotiste ♥ Śniadanko ♥ Idziemy do kina na 'Stulatek który wyskoczył przez okno i zniknął' ♥ Nie ma to jak zdrowy obiad ♥ Nowa! ♥ Pocztówka z Gdańska ♥ Nadrabiamy Pretty little Liars ♥ Supernatural ♥ ♥ Mały gość w ogrodzie ♥ Obiad ;) ♥ Pocztówka z Turcji od Gabi♥ ♥ Finał Spn w drodze do Krakowa ♥ ♥ #Friendsie na Krakowskim rynku - Iza, Iza, Natalia, Natalia, Martyna, Sabina, Hans, Krzysiek ♥ 
Jak Wam minął lipiec?
Lubicie pisać listy?
Buziaki,
M.

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Czekam na to potem, żeby już co nieco poczytać o spotkaniu :D
    Lipiec ? Mi minął szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na blogaczowy post :) My opolskie blogaczowe dziołchy też coś stworzymy (mam nadzieję!) :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na te posty ;) Mi lipiec minął strasznie szybko. Pierwszy tydzien była u mnie sis cioteczna a ja u niej w trzeciem. Duzo na rowerach z przyjaciolmi sie spotykalam, bylo super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie insta :)
    Zapraszam do mnie i do wzajemnej obserwacji :)) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To miałaś bardzo udany miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie za szybko minął lipiec!
    Mam do Ciebie pytanie zauważyłam, że chodzisz do LO o profilu językowo artystycznym. Na czym on dokładnie polega?:)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥