June with Instagram.

Halo, halo! jest tu ktoś? Haaaalo!

Witajcie!
Czas płynie szybko, a kiedy nie ma się czasu bo koniec roku szkolnego goni to ma się go jeszcze mniej. Brak komputera pracy nie ułatwia a mały leń też robi swoje.
Przyszły wakacje - czas się obudzić i tutaj wrócić :)

Czerwiec... czerwiec... a tak, czerwiec!
W czerwcu było dużo spotkań ze znajomymi, wycieczek rowerowych, zmieniłam kolor włosów i odwiedziłam Karinę (Nareszcie!). Czerwiec minął szybko i biorąc pod uwagę gonitwę za ocenami pod koniec roku szkolnego nawet przyjemnie!

♥ 18nastkowe zakupy z rana ♥ Pierwsza rowerowa przejażdżka ♥ Nowe szpileczki ♥ Cudowny list od Egotiste ♥ ♥ Popołudnie z Gabrysią i Kubą ♥ Nowy kolor włosów ♥ Popołudnie z Anią ♥ 
♥ Wyjazd do Radomska - spotkanie z Kariną i Kaa. ♥ Spacer po Radomsku ♥ List od Kariny ♥ Odwiedziny u koleżanki - cudowne widoki ♥ Przejażdżka rowerowa z Natalką i Anią na Dziećkowice ♥ Lawendowy list dla Egotiste ♥ Popołudnie w Katowicach z Kubą ♥ 'Iced frappes & smoothies' czyli zakończenie roku szkolnego z Izą ♥ Grillujemy na powitanie wakacji 

Miłego wieczoru i do następnego! 
Buziaki,
M. 

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. pamietam to Wasze spotkanie u Kariny, szczególnie te super telefony! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post! Bardzo mi sie podoba wyglad twojego bloga! Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Lajki za Rower! <3 I ładne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, byłaś w Radomsku?! To moje miasto przecież!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne butki te na obcasie:) No i ja w końcu wolna od uczelni i aktualnie na bezrobociu oddaję się fotografii-potem niewiadomo co będzie:P

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥ ♥ ♥ Śliczny blog, bardzo ładne zdjęcia :) bardzo fajnie piszesz ^^ OBSERWUJĘ ♥ ♥ ♥

    ♥ ♥ ♥ Zapraszam na mojego bloga i Pauli. Dopiero zaczynamy, więc liczymy na Wasze wsparcie ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥ ♥ http://cravingxsummer.blogspot.com ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ;)
    Jestem tu nowa , zapraszam www.suena18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam oglądać miksy z instagrama. są barwne i ciekawe! :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥