Złapać oddech

Hej hej!

Tak jak wspominałem w ostatnim poście, pod koniec maja razem z klasą pojechaliśmy na wycieczkę klasową. 28 maja o godzinie 6 rano wyjechaliśmy spod szkoły. Kierunek –Sudety, Karłów. Droga w góry była długa, ale minęła szybko i przyjemnie. Po drodze zatrzymaliśmy w kilku miejscach i z naszej listy atrakcji turystycznych oferowanych przez Dolny Śląsk mogliśmy już pierwszego dnia odhaczyć Kopalnie Złota w Złotym Stoku, Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju i Kaplice Czaszek. Pomimo deszczowej aury utrzymującej się przez cały dzień na naszych twarzach gościły szerokie uśmiechy. Po długim dniu siedzenia w busie i zwiedzaniu, odetchnęliśmy z ulgą kiedy zajechaliśmy już na miejsce, rozpakowaliśmy swoje rzeczy, zjedliśmy coś i odpoczęliśmy relaksując się w swoich pokojach lub jak co niektórzy spacerując po parku narodowym. Zakończeniem pierwszego dnia wycieczki było wspólne ognisko i wieczór śpiewania przy dźwiękach gitary. Następnego dnia zaraz po śniadaniu nasze plany wyjazdu w gry pokrzyżowała pogoda, ale nie była ona powodem dla którego mielibyśmy zostać w ośrodku. Uzbrojeni w kurtki przeciwdeszczowe i parasole wyruszyliśmy do Wambirzyc obejrzeć Ruchomą Szopkę i Sanktuarium Wambirzyckiej Królowej Rodzin. Następnie udaliśmy się do muzeum zabawek i na szlak ginących zawodów gdzie m.in. mieliśmy okazję spróbować przepysznego chleba wyrabianego na miejscu i pokarmić jelenie. W przerwie między muzeum zabawek a Szlakiem ginących zawodów korzystając z czasu wolnego zwiedziliśmy na własną rękę Kudowę Zdrój i przepiękny park Zdrojowy. Pod koniec dnia, po obiadokolacji, zasiedliśmy wspólnie przy kominku i zajadając truskawki słuchaliśmy różnych opowieści, śpiewaliśmy i rozmawialiśmy. Trzeciego dnia naszej wycieczki zaraz po śniadaniu spakowaliśmy się i opuściliśmy pokoje, w drodze powrotnej nareszcie poszliśmy w góry na błędne skały. Ku naszej uciesze pogoda dopisała i sprawiła, że przeciskając się przez skały na szlaku mieliśmy wiele radości i zabawy. Niestety ze względu na warunki pogodowe nie udało nam się wyjść na Szczeliniec, ale i tak wycieczka była bardzo udana!
Trzy dni minęły błyskawicznie,  ale była to miła odskocznia od szkoły nauki! :)











Miłego dnia!
Buziaki
M.

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Kurcze, nie było mnie w tych miejscach już tyyyle lat! Zazdroszczę takich fajnych wycieczek szkolnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, moja twarz na pierwszym planie </3
    Zdjęcie z ręką Zuzki mnie urzekło, ma w sobie wiele pasji i z pewnością zapada w pamięci. W ramach powtórki: porównaj fotografię z innym tekstem kultury. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo super <3
    ja ze swoją klasą byłam w Pieninach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. DOTKNĘŁAŚ JELENIA? ZAZDRO MAX! <3 <3 Haha, Iza nie złapała się na selfie XD

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie pamiętam czy byłam gdziekolwiek i kiedykolwiek ze swoją klasą. do wycieczek był każdy chętny, ale gdy trzeba było zebrać kasę to nikt nie wpłacał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sudety...jeszcze mnie tam nie było. Ale spokojnie...to tylko kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejusiu, aż zatęskniłam za szkołą :( my byliśmy tylko w jakiejś Brennej, Wiśle i we Wrocławiu :P
    ale kotek ma biedne chore oczka!!!!!!!!!!!! ratunku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urokliwe miejsca. A te samojebki są cudne! Zwłaszcza czyjś język z tyłu na zdjęciu xD

    OdpowiedzUsuń
  9. hahah pierwsze zdjęcie jest boskie, 2 selfies naraz xd

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze wam tych wyciecze, my w tym roku nie mielismy nic :C

    OdpowiedzUsuń
  11. double selfie :D byłem kiedyś na błędnych skałkach muszę znaleźć zdjęcia z tamtego wypadu

    OdpowiedzUsuń
  12. Błędne Skały są świetne, byłam kilka lat temu z rodzicami i bardzo miło wspominam ten wyjazd. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie mi dane odwiedzić te piękne okolice ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. robisz piękne zdjęcia, masz do tego oko :) sama chętnie bym się tam wybrała, bo nigdy w tych rejonach nie miałam okazji być :(
    I zmieniłaś płeć kochana? :* na początku popraw sobie "wspominałem" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Filmik z dnia trzeciego jest na youtube ;) Nie wstawiałam go na bloga :)

    Fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym pojechała na taką wycieczkę. :) Przecudowny kociaczek!

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥