Przeczytam tyle ile mam wzrostu: maj

Witam wszystkich! 
Dzisiaj małe podsumowanie minionego miesiąca pod kątem projektu "Przeczytam tyle ile mam wzrostu". Długo nad tym myślałam i doszłam do wniosku, że takie posty raz w miesiącu będą dużo lepszym pomysłem niż jeden wielki niekończący się wpis pod koniec roku. :) 



Mój wzrost - 170cm 
W tym miesiącu udało mi się przeczytać trzy książki, w tym jedną lekturą.
  1. Wesele - Stanisłam Wyspińki 1.5cm
  2. Accabadora - Michela Murgia 1.5 cm
  3. Bezduszna - Gail Carriger 2cm
RAZEM: 5cm
Do osiągnięcia celu pozostało: 149.9cm
Zapraszam serdecznie wszystkich książkoholików do wyzwania! Można dołączyć w każdej chwili! Więcej informacji i regulamin znajdziecie u organizatorki! :) 
(Sprawdź tutaj ile musisz przeczytać!)
Jeśli jesteś fanem e-booków a chcesz wziąć udział w wyzwaniu, to tutaj z łatwością możesz sprawdzić ile centymetrów ma twoja książka :) Dołączyłeś właśnie do wyzwania albo już bierzesz w nim udział? Napisz! 

Buziaki,
M.

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. jak oceniasz ile cm Ci dochodzi czy tam odchodzi po konkretnej książce?;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz 155 cm? Maleństwo z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super to wyzwanie, jednak w tym roku bardzo mało czytam :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecyduję się na to w wakacje! :D



    zapraszam.
    renia-zarowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tym wyzwaniu. Uważam za ciekawty pomocysł, ale sama się nie zdecysowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam 158 cm może się kiedyś podejmę wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha! Super pomysł! Ja też mam 170cm wzrostu. Lubię czytać książki, ale nie mam na to za dużo czasu, jednak może spróbuję...

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne wyzwanie :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, nie mogę się doczekac następnego!!! :D
    Zapraszam na mojego bloga: http://passion-niki-mery-fashion-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyzwanie, słyszałam o nim dużo :) Naprawdę, bardzo pomysłowa akcja ;) Ale ja niestety nie biorę udziału, teraz czytam baaardzo grubą biografię, więc nie wiem czy znajdę czas na czytanie ;)

    juliabloger.blogspot.com <-- Klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja żałuję, że nie znalazłam tego wyzwania, kiedy się rozpoczęło,bo to dobra motywacja do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspomniałam o tobie w moim ostatnim poście ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥