May with instagram

Hej Hej!
Kolejny miesiąc za nami, kolejny miesiąc bliżej do wakacji ♥
Maj był miesiącem matur, długiego weekendu i częściowo pięknej pogody.
Kiedy maturzyści główkowali nad zadaniami ja leniuchowałam w domu z serialami (Supernatural i Hannibal) czy spacerowałam brzegiem jeziora z Natalką :)

Maj był też miesiącem zmian! Przy comiesięcznym ścinaniu końcówek włosów po trwałej poszłam dalej i obcięłam włosy na krótko wracając tym samym do moich naturalnie prostych włosów.

W Maju postanowiłam regularnie biegać. Moja regularność skończyła się wraz z ładną pogodą i udało mi się pobiegać tylko kilka razy.

Maj zapoczątkował wypady ze znajomymi na kamieniołomy i samotne wycieczki rowerowe.
Wielkim zakończeniem miesiąca była 3 dniowa wycieczka klasowa w góry stołowe do Karłowa :)

♥ Spacer nad miejski zalew z Natalką ♥ Przerwa w nauce ♥ nowości ♥ ukochana herbatka ♥
♥ decoupage - prezent ♥ Urodzinowa Kartka i prezent dla kochanej Ani ♥ pierwsze gofry z mamą ♥
♥ nowa fryzura ♥ odpoczynek przy książce i herbatce ♥ wieczór z serialem ♥ przerwa w bieganiu z Anią nad ♥
♥ taki zdrowy obiad z mamą ♥ wypad ze znajomymi nad kamieniołomy ♥ w drodze do Karłowa ♥ Cudova bistro - wyjazd ♥
 ________________________________________♥♥♥________________________________________
Pierwsze dni czerwca już za nami, tydzień poprawkowy przed wystawianiem ocen trwa. Okres do  zakończenia roku szkolnego będzie bardzo intensywny, bo po za kilkoma poprawkami jakie mnie czekają w tym tygodniu na mojej liście 'rzeczy do zrobienia' jest zakończenie projektu 'poczytaj mi przyjacielu' który realizujemy w przedszkolu obok mojego LO, dwie 18nastki i długo wyczekiwany wyjazd w weekend Bożego Ciała. Mam nadzieję, że pomimo braku stałego dostępu do komputera uda mi się być tutaj na bieżąco (nareszcie).

Miłej niedzieli! 
Buziaki,
M. 

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. każde sezony moich ulubionych seriali dobiegły końca, nie wiem kiedy będą następne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bieganie pewnie też by nie wyszło, po prostu nie lubię tego robić, ale za to teraz, gdy jest już mniej obowiązków, zaczynam ćwiczyć. :) Widzę że sporo się u ciebie działo, u mnie mniej, a jedyne co pamiętam to przede wszystkim ogrom nauki. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aktywny miesiac ;) + swietne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że biegałaś nawet kilka razy, to sporo i lepsze niż nic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam z bieganiem. Było to moje postanowienie noworoczne, cud że cały styczeń przebiegałam. Później jakoś tak pogoda się popsuła, a teraz zaś za gorąco! :D Jedynie ruszam przeszczepami w domu, to w lewo to w prawo xD

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥