Ten o geometrycznej kartce dla taty.

Problem z kartkami dla Panów mam taki, że nigdy nie wiem co z czym skomponować. Mało mam 'męskich' papierów, a perełki i kwiatuszki nie należą raczej do gadżetów dla panów. Padło więc na wąsy... wąsy i geometryczne kształty które stały się z gamingowej kartki dla znajomego. Kartka utrzymana w fioletach, ponieważ był to zestaw z kartką dla mamy, którą pokazywałam Wam w ostatnim poście. Oprócz wąsów i figur, swoje miejsce znalazły się tu też małe ćwieki. 
Co myślicie?
Buziaki,
M.

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Świetna kartka :) Bardzo mi się podoba, a i obdarowanemu na pewno się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wyszła typowo męska! Super jako dodatek do prezentu. Zazdroszczę talentu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie proste i minimalistyczne wzory, ślicznie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥