Shopping

Witajcie kochani! 
Jak wam minął dzień? 

W szkole jak w szkole - zaczęła się gorączka poprawiania ocen, gdzie wyjątkowo muszę się spiąć bo najważniejsze teraz dla mnie jest wyjść dobrze z  angielskiego i fizyki (i może trochę lepiej z polskiego). Do wakacji pozostało tylko 44 dni! 


bardzo ładnie powtarzamy przed poprawą sprawdzianu z angielskiego ;)
Patrycja, Lizi, ja i Gabka po drugiej stronie obiektywu
I zdjęcie z serii - Iza patrz w obiektyw!
Pogoda się znacznie poprawiła od weekendu, co mnie bardzo cieszy bo mam dość deszczu i zimna! 
Pomimo, że dzisiaj nie było jakoś rewelacyjnie ciepło, a od czasu do czasu zawiało chłodem to i tak postanowiłam założyć letnią sukienkę i jeansową koszulę - to połączenie stało się zdecydowaniem moim ulubionym i jeszcze nie raz do niego wrócę! ^^ 

Sukienka - Taboo, koszula - szafa mamy, bransoletki - pamiątka z Grecji ;)
Środa to zdecydowanie mój ulubiony dzień tygodnia, jak już nie raz wspominałam - mam tylko 3 lekcje od 9.50 do 12.30 co daje mi możliwość wyspania się i mnóstwo wolnego czasu popołudniu. A dzisiejsze  spędziłam w Katowicach na małych zakupach, małych ponieważ szczerze mówiąc nie było w czym wybierać - przeceny, przecenami ale rozmiarówka bardzo przebrana :(


Katowice koło 15 są niestety bardzo zatłoczone i bardzo zakorkowane ;/
______________________________________________________________________________

Nie wiem jak to działa i od czego to zależy, ale dzisiaj np. zdjęcia załadowały się w mgnieniu oka, pomimo iż zapomniałam je zmniejszyć. Nic z tego nie rozumiem, ale robi się to drażniące -.-'
______________________________________________________________________________
  
A czwartek to zdecydowanie mój najmniej ulubiony dzień tygodnia - pomimo iż mam tylko 7 lekcji, są one bardzo męczące i bardzo nudne! No ale cóż, jeszcze trochę ^^

Idę może coś jeszcze powtórzy na jutro. 
Miłego czwartku!
Buziaczki,
M!

CONVERSATION

27 komentarze:

  1. Swietny blog! Swienie dobralas sukienke z ta koszula! Ale macie dlugo szkole :/ Mi zostalo jeszcze 14 dni nieliczac weekendow! :)

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  2. DZisiaj mamy geografię M,cudownie nieprawdaż?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak Katowice po 15, to istny slalom między ludźmi

    OdpowiedzUsuń
  4. dostac cos na przecenach czy wyprzedazach w swoim rozmiarze to jak trafic szostke w totka

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie pogodne i radosne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia ;)
    Cudny nagłówek *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Serio tylko tyle dni do wakacji!?Jej a ja myślałam ,że jeszcze tak długo ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znacznie mniej jak się wytnie weekendy i dni wolne ^^

      Usuń
  8. Świetnie wyglądałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny strój :) Fajnie się uśmiechasz :)
    do tego super zdjęcia, chciałabym kidyś przyjechać do Katowic ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi zostały jakieś dwa tygodnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja byłam tydzień temu na zakupach w Katowicach,mam bardzo blisko z Zabrza jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też muszę się wybrać na jakiś shopping ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wygląda ta sukienka i koszula.
    U mnie dzisiaj było strasznie gorąco. I weź tak człowieka na wf-ie biegaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, współczuję. Na szczęście ja mam wf rano kiedy jest za zimno na takie przyjemności ;)

      Usuń
    2. Może, ale nie na wf kiedy taka spocona musisz iść na lekcje, albo wracać do domu przez pół miasta :P

      Usuń
  14. hahahaha,na całe moje szczęscie dzisiaj jej nie widziałam albo.....moje oczy po prostu starają się ją omijac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misia, ale ja nie o niej, ja o NIM! O osobie która obudziła w tobie duszę artysty!!!

      Usuń
    2. O BOŻE! Wiem o kogo chodzi! I znów brechtam do łez :D

      Usuń
    3. Powieś sobie jego ałtfit na ścianie, obok rysunku P.
      ;P

      Usuń
    4. NIGDY!Koszmary murowane :P

      Usuń
  15. Śliczna sukienka <3 W wolnej chwili zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w rozdaniu do moim blogu. Do wygrania wspaniałe ubrania z letniej kolekcji OASAP <3
    ROZDANIE U LISSEY

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcia iiii ładne dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥