Stare-nowe

Witajcie!

Dzień zaczął się nieprzyjemnie, bo od kartkówki z biologi, ale dużym ułatwieniem był dla nas fakt, że sami układaliśmy sobie pytania. Rano pogoda nie była zbyt przyjazna, ale źle też nie było, popołudniu jednak zaczęło mocno padać i po kilkugodzinnej przerwie, wieczorem była burza (zasadzie to lubię burze, ale nie wtedy kiedy przez nią nie mogę spać lub nie mogę korzystać z komputera). 


Chwilę przed tym jak zaczęło grzmieć i się błyskać, zdążyłam wyjść jeszcze do ogródka i zrobić kilka zdjęć mojej ulubionej roślince która wreszcie zaczęła kwitnąć, a jest to ozdobny czosnek ;)


Na zewnątrz jest szaro i ponuro, dlatego dzisiaj postawiłam na dodatki - kolczyki czyli drewniane łezki z malowanymi kwiatami których nie miałam jeszcze okazji założyć, a dostałam je od kuzynki już jakiś czas temu.

  ( kupione w miejscowym skelpiku)

Miłego wtorku! 
Buziaki,
M!

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Nienawidzę burzy :c JUTRO ROWER I DO SZKOŁY:*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na szczęści brak burzy, ale i tak zimno jest . ;c
    Śliczne kolczyki . ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja burzę uwielbiam! Mam wymówkę, żeby nic nie robić tylko siedzieć gapić się w niebo i słuchać grzmotów :3
    U mnie pogoda też ponura i wcale mi to nie przeszkadza. Ale... duszno. Będzie burza ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tez ostatnio deszczowo i nieco chlodniej

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku wczoraj u mnie to jakaś masakra z tą burzą -_-

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ta kartkóka z biologii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładne kolczyki :D

    a włoski mam naturalne:D:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają te kolczyki w uszach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dzisiaj też burzowo , ale od samego rana! Piękne kolczyki :)

    Cóż , zaczyna się okres poprawiania, jakoś damy radę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładne to pierwsze zdjęcie ;)

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zdjęcia:)
    a burzy nienawidzę!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :);*
    dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie co chwilę błyski i grzmoty, tylko latam i telefony wyłączam i komputer, bo przecież panicznie się boję :P i wieeem, motylkowy dziurkacz byłby sto razy lepszym rozwiązaniem, teraz żałuję, że go nie kupiłam xDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i oryginalne koczyki! :))
    Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też lubię burzę, ale jak już muszę odłączyć neta to nie jest taka fajna ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje! łeee takie kartkówki to ja moge mieć cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię burze, ostatnio nas zaskoczyła na wyjeździe i musiałam uspokajać moje koleżanki - panikary ;p

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥