Chwila wolnego.

Hej wszystkim! 
Ostatnio było dużo postów fotograficznych, więc dzisiaj dla odmiany krótko o tym co było :)
Kiedy wracam ze szkoły na zewnątrz jest już ciemno co nie pozwala na spacery z aparatem, ale jak tylko uda mi się wrócić wcześniej do domu to zabieram aparat i idę zrobić zdjęcia w miejscach o których wspominałam w ostatnim poście :3 

Ten tydzień strasznie szybko zleciał a ja czuje się jakbym od dawna nie miała wolnego. Pogoda zepsuła się chyba na dobre i najwyższa pora przyzwyczaić się do parasola, cieplejszych ubrań i wieczorów pod kocem przed kominkiem i z laptopem na kolanach. 
Najwyższy czas zaopatrzyć się też w nowe świece zapachowe i woski do kominka :)

Na długi weekend nie mam specjalnych planów - to będzie dobra okazja do nadrobienia seriali i do odpisania na listy i kartki jakie uzbierały od września. 

Dziękuje Ci bardzo Aniu za cudowny list, pocztówkę, zakładkę i życzenia urodzinowe ♥
Nawet nie wiesz jak bardzo poprawiłaś mi wtedy humor i jak bardzo namęczyłam się, żeby to wszystko ładnie odpakować z tych kopert :P


Miłego weekendu! 
Buziaki,
M.

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. o jej jaki świetny gest! niestety aura nas nie rozpieszcza:(

    Zapraszam do siebie na coś nowego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wyglądasz ;)

    *nowy link do bloga*
    Miłej niedzieli! ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś śliczna, przez Ciebie mam kompleksy ! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, widzę swoje rysunki! xd
    nie ma za co kochana ;* teraz ja czekam na list, chociaż nie urodzinowy ;c
    m. in. za te wczesne ciemności nie cierpię zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka piękność *.*
    zazdroszczę wolnego, korzystaj ile wlezie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też bardzo deszczowo cały czas, ale niedługo chyba spadnie śnieg, powietrze coraz mroźniejsze na szczęście (odpukać w niemalowane) jeszcze szronu na szybach nie ma.
    JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, KOCHANA! <3
    Ps. Ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam taki problem z robieniem zdjęć. wychodzę do szkoły - ciemno, przychodzę do domu - ciemno :(

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za wizytę:)) odwdzięczam się ;)ładniutko tutaj u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Dawno mnie tu nie było i dużo się zmieniło. Świetnie wyglądasz w tych loczkach. Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia!! Twoje posty są warte przeczytania! Bardzo mi się podobają!!! Trzymaj tak dalej!!


    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mi się podobają te Twoje loczki ;)

    Pewnie, proszę: Madzia95940@poczta.onet.pl ;)
    Albo jak Ci wygodniej możesz napisać do mnie na face: https://www.facebook.com/pages/Lakierowniczka/386599748086677

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie Ty masz śliczne włoski :) ale mnie tu już dano nie było :) aa Ty wypiękniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś :)
    Kocham ten zimowy czas kiedy można sobie spokojnie posiedzieć w domu i zwyczajnie poleniuchować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nadrobiłam zaległości serialowe, a dzisiaj biorę się za szkołę :)
    Albumy na zdjęcia, kupiłam je w pt (u mnie wcześniej było to flo) za 19 zł jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne włosy :)
    Zapraszam do mnie
    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. moje urodziny dopiero w maju ;( także poczekam sobie jeszcze ;p
    ii zapomniałam Ci napisać, że pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ale jestes ładna ; ) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz! Czekam na efekty zdjęć!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj :) Przepis na tartę z czekoladą i bananami jest na 1 tartę o średnicy ok. 20 cm lub 4 mini tarty o średnicy 9-10 cm. Pozdrawiam i życzę smacznego :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥