Ten o kalendarzach decoupage.


W ostatnim czasie, aż wstyd się przyznać, bardzo rzadko sięgałam do rękodzieła, a tym bardziej do decoupage. Jeszcze przed świętami wymyśliłam sobie ozdabianie kalendarzy które miały iść na prezent i tak długo męczyłam temat, aż zmęczyłam. 


W momencie w którym pojawił się szał na efekt chromu kompletnie przepadłam. Uwielbiam ten efekt i kiedy znalazłam w swoich przydasiach farbę, wiedziałam, że muszę ja wykorzystać. 
Kalendarze powstały w zupełnie różnych stylach - jeden bogaty w ozdoby, napisy i kropeczki,
a drugi bardzo minimalistyczny.


Oba kalendarze oprócz chromowej farby łączy kolor turkusowy, którym pokryłam brzeg. Jest to detal który moim zdaniem domyka całość i jest przyjemniejszy dla oka niż zwykłe kartki. 

Która wersja kalendarza podoba się Wam bardziej ? 

Buziaki,
M.


CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Śliczne kalendarze! Ten z jelonkiem jest zdecydowanie moim faworytem!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow to wygląda prześlicznie:) niczym małe misterne dzieło sztuki:) ach i och:D obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Genialnie to wygląda. Ja mam obsesję na punkcie kalendarzy i organizerów, a tym bardziej na punkcie tych, które są oryginalne i niepowtarzalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oba kalendarze bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło! Ciężko wybrać, który lepszy. Oba są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te kalendarze, ale niestety nie cierpię wszelkich prac manualnych, więc na pewno się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty je zrobiłaś? Woooow! ten pierwszy jest wspaniały! mój typ! i jeszcze turkus :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem w stanie wybrać, który bardziej mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne! Szukam już od dłuższego czasu idealnego kalendarza i nic nie mogę znaleźć. Muszę chyba spróbować tej metody. Ten kalendarz z reniferem jest świetny!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, są świetne,nie moge się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest ten z jeleniem :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥