Ten o kartkach z okazji dnia babci i dziadka.

 Dzień babci i dziadka zbliża się wielkimi krokami, a korzystając z wolnej chwili przed sesją postanowiłam zrobić coś dla dziadków troszkę wcześniej. Kartki powstały dwie - druga na zamówienie - w podobnym stylu, ale różniące się detalem. Zawsze mam problem z kartkami dla panów, dlatego już na wstępie wiedziałam, że kartka powstanie wspólna, ale pojawił się problem ze stonowaniem kobiecych detali.

W oko wpadł mi bloczek z papierami w stylu vintage i z motywem drewna. Pasował mi do tego idealnie naturalny sznurek, półperełki i kwiaty w neutralnych kolorach.
Mam nadzieję, że kartki wywołają uśmiech na twarzach babć i dziadków.

Co myślicie?

Buziaki,
M.

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. piękne !!! <3
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! :) Bardzo przyjemny kolor i motyw ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥