Ten o stroiku wielkanocnym.

W ferworze przygotowań świątecznych znalazła się chwila na zrobienie stroika. O ile w przypadku kartki wielkanocnej miałam problem, tak z wiankiem poszło mi raz dwa. Lubię święta wielkanocne pod względem dekoracji, ponieważ możemy użyć żywych roślin, a same ozdoby mogą być bardzo kolorowe
i wesołe. 
Pare dni temu gdzieś pod blokiem dziadków ścinali krzewy, z których chętnie przygarnęliśmy trochę gałązek - i tak spędziłam popołudnie plotąc sobie wianuszki.  
Pomysł na taki przestrzenny wieniec zrodził się przypadkiem, ale bardzo mi się podoba i po świętach wystarczy wymienić jajeczka na kwiaty i stroik może zdobić nasz stół jeszcze długi, długi czas!

Co myślicie? Lubicie ozdoby tego typu?
Buziaki,
M.

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Bardzo fajny stroik :) Takie cuda bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie pamiętam, kiedy u mnie na stole wielkanocnym leżał sobie stroik! :D
    Ogólnie to o wiele bardziej podobają mi się stroiki wielkanocne, bo są jakieś takie radosne, są kolorowe i zdecydowanie wiosenne.
    Piękne dzieło stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny stroik <3 Jak to wszystko utrzymałaś w ryzach ? Ja w tym roku oprócz kilka jajek zrobiłam wielkie nic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny :) Ja lubię takie ozdoby, w domku od razu jakoś milej i przytulniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny stroik :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci wyszedł, ręcznie robione ozdoby są fantastyczne. A te robione własnoręcznie to już w ogóle. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, sama bym taki chciała u siebie. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny i trochę nietypowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci ślicznie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny :) i taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny, szkoda że tak mało może postać jako ozdoba :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥