Decoupage

Witajcie! 
Pogodę mamy wspaniałą - komu by się chciało wstawać wczesnym rankiem do szkoły ? 


Lato to idealny pora aby spędzać czas na balkonie z książką czy laptopem w ręku. Właśnie dlatego w tym roku postanowiłam swój trochę odświeżyć. Kwiaty, poduchy, świece i wszystko nabiera innego kształtu, a żeby było jeszcze przytulniej większość rzeczy postanowiłam zrobić sama razem z mamą - doniczki, siedziska z palet, poduchy wykrawane ze starych materacy, klatki i latarenki. Część już jest zrobiona, ale jeszcze dużo pracy przed nami! :D 

Chwila odpoczynku na balkonie z kawą i książką.
Osłonki zrobione z koszyczków na truskawki - pomalowane i ozdobione metodą decoupage ;)
Dzisiaj mam w planach wybrać się na pocztę wysłać kilka pocztówek z postcrossing, a resztę dnia spędzić na opalaniu. Zobaczymy co z tego wyjdzie. 

Miłego dnia! 
Buziaki, 
M.

CONVERSATION

41 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że pokażesz nam efekt końcowy :) Bardzo lubię takie samodzielnie zrobione rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ciekawa ta koszyczko-doniczka! Chyba mamuśce podrzucę ten pomysł, bo ona uwielbia w ogrodzie siedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie ,ja byłam dzisiaj w szkole :/

    napiszesz post o planach na wakacje?? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę, chociaż nie będą to super porywające plany, bo nie wybieram się na żaden obóz ani nic. Jedyne co, to na jednodniowe wycieczki po Polskich miastach ;)

      Usuń
  4. co ja bym zrobiła,żeby mieć balkon hmmm ale niestety na parterze w bloku to niewykonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna doniczka na kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi się zachciało takiej kawy jak na zdjęciu! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ukojenie! I kochany Cole! :D Ach, widzę że lekturkę masz niezłą jak na taki uroczy dzionek. :) Poza tym strasznie podoba mi się pomysł z tym koszyczkiem. Bardzo ładnie się to prezentuje. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe te doniczki :)
    Sama napiłabym się tej kawy

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie mam się gdzie opalać ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy pomysł na na ozdobienie tarasu bądź balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja nie lubie sie opalać, dlatego podziwiam :***

    OdpowiedzUsuń
  12. cZekam na końcowy efekt:D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie własnoręcznie zrobione rzeczy - jak uda mi się coś takiego zawsze czuję się z siebie dumna! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieje ze juz za tydzien bede mogla odsapnac i usiasc na ogrodzie z ksiazka
    o niczym innym nie marze

    OdpowiedzUsuń
  15. pochwal się tymi dziełami później! ja muszę sobie palety załatwić, mam milion pomysłów co z nich zrobić :D
    a grafikę biorę z www.weheartit.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokaż jak coś zrobisz!! :D Ja tam nie umiem się opalać, po 2 minutach mam dość :D

    Jak nie możesz, pewnie że możesz oddać swoje pazurki, wpadaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, to będzie okazja ;) Chociaż ja jeszcze w Poznaniu ginę :D A Gniezna nie odweidzasz? :D

      Usuń
    2. Hah, wszystko jest do załatwienia! :D

      Usuń
  17. ale super wyglądają te doniczki z koszyczków :) mam nadzieje, że resztą rzeczy również się pochwalisz ;*
    szybko minie, tym bardziej jak już do szkoły nie chodzisz ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, z pewnością. A przynajmniej będzie je widać na zdjęciach kiedy już wszystko będzie zrobione :D

      Usuń
  18. ja na takiej pogodzie nie wytrzymałabym z książką na zewnątrz, zaaa ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tym koszyczkiem na truskawki <3.

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda, że nie mam balkonu :<
    takie sympatyczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten koszyczek jest genialny. :o
    Swietnie CI to wyszlo. W ogole zakochalam sie w tym zdjeciu. Ustawie go sobie na tapete :3 wiem, ze pozwolisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuje z miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. w upalne dni kocham wypić mrożoną kawę <3
    ja zrobiłam sobie wolne od szkoły hah :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo często wyleguję się na laptopie z książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pokaż koniecznie efekt końcowy;)

    OdpowiedzUsuń
  26. moja mama ma kilka tak zrobionych osłonek :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥