Przygotowania

Witajcie! 


Jak wam minął dzień ? 
Ten tydzień był równie pracowity i zawalony co zeszły, a przyszły zapowiada się równie wesoło. Do 17 czerwca jest wystawianie ocen i niedługo potem konferencja kwalifikacyjna. Ten czas bardzo szybko zleciał, zdecydowanie za szybko. 

Wtorkowe z Gabi.
Wczoraj zwolniłam się z 3 lekcji i po załatwieniu kilku ważnych spraw poszłam z mamą na małe zakupy. Jutro idziemy na wesele kuzynki i potrzebowałyśmy kilku drobiazgów. Sukienki mam do wyboru i trzy i w zasadzie dalej nie wiem którą założę. Będąc w obuwniczym znalazłam sobie idealne buty, ale niestety były odrobinkę za duże i zaraz zgarnęła je mama.




Słoneczko przyjemnie grzeje *.*

Pogoda zrobiła się wspaniała i mam nadzieję, że utrzyma się jeszcze długo, długo. 
Zmykam malować paznokcie ;)



Miłego weekendu! 

Buziaki,
M.

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. ładne buty, a czas zdecydowanie za szybko mija

    OdpowiedzUsuń
  2. ten czas szybko strasznie leci ,a ja mam jeszcze 4 zagrożenia ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Również miłego weekendu życzę! Śliczny nagłówek! W jakim programie robiłaś?

    U mnie był luz bo byłam na trzy dni na wycieczce:)

    Zapraszam: Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło!
    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło w paincie, napis w PhotoFiltre, łączyłam wszystko w Gimpie a poprawki robiłam w PhotoScape. Rysunek jest mój ;)

      Usuń
  4. konferencja kwalifikacyjna? co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konferencja na której zbierają się wszyscy nauczyciele pod koniec roku szkolnego. Każdy z nim musi na niej przedstawić dyrekcji ilość zrealizowanych godzin, a wychowawcy powiedzieć ile jest jedynek, nieklasyfikowań, dwójek, trójek itd w jego klasie, no i omawiają inne duperele na przyszły rok. :D

      Usuń
  5. To wakacje już tuż tuż :) Ciekawie. Mam nadzieję, że wybawisz się nieźle na weselu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno będzie pasek na świadectwie :P :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki są cudowne, ile za nie dałaś ?
    Widziałam w środę na farnej (w kwiaciarni) strasznie podobną do ciebie dziewczynę, to byłaś ty ? udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chyba wystawienie miałam 19, ale nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥