Jeszcze troszeczkę...

Hej wszystkim! 
Jak wam minął weekend ?

 
 





Ja po weekendzie ciągle jestem padnięta i najchętniej cały ten czas bym przespała - a tu niestety poprawki idą pełną parą ;/ (Jeszcze tylko 3 dni w spokój!)


Pomimo małej liczby gości, wesele było jak najbardziej udane. Nogi bolały mnie jeszcze całą niedzielę i chyba długo, długo nie założę obcasów ;)

Z pogodą też udało nam się trafić - cały czas świeciło słońce i było przyjemnie ciepło - burza i gradobicie jakie było w niedzielę i wczoraj jakoś nie nastrajały pozytywnie to dnia dzisiejszego ;/

Na wesele zdecydowałam się założyć różową sukienkę i buty na obcasie które kupiła sobie moja mama, ale na upartego są dobre ^^ (W zasadzie i tak miałam je bardzo krótko, bo potem przebrałam na koturny, a potem na buty panny młodej).
Czerwoną sukienkę w groszki miałam na poprawinach.









sukienka - sh, buty - miejscowy sklepik, torebka - sh + Diy, bransoletka - pepco
Ciężko było wstać dzisiaj o 6 rano do szkoły, zwłaszcza, że wczoraj odpuściłam sobie lekcje i mogłam sobie dłużej pospać :( 

Na koniec chciałabym jeszcze wspomnieć, że moja przyjaciółka Izabela (znana niektórym również jako Lisabellie) obchodzi dzisiaj swoje 17 urodziny i korzystając z okazji chce życzyć jej wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i cierpliwości :* hah. Wytrzymałyśmy razem prawie 4 lata a to niełatwe biorąc pod uwagę że każda z nas ma inny charakter i swoje humorki ;)  ♥


Miłej środy! 

Buziaki, 
M.

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. śliczną sukienkę miałaś! :) bardzo lubie wesela, szkoda ze w tym roku zadnego nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładną ubrałaś na to wesele! :)

    I wszystkiego najlepszego dla Koleżanki!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your dress, you look lovely! Hahaha...the last animated gif is so funny and cool! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC”(Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  4. super focie ;)

    ładnie wyglądasz, sukienka idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego dla koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaa Twoja torebeczka boska!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka torebunia <3 cudny post! :) zapraszam http://magdalenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, te buciki są cudowne, super wyglądałaś - panna młoda miała śliczną sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia z Panną Młodą. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne się prezentowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie wszystkie wygladalyscie ;) super gif

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądałaś :D
    http://agatha-agathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądałaś na weselu. Panna młoda również pięknie się prezentowała :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥