(Nie)nudny weekend.

 Witajcie! 
Jak wam minął weekend ?

Jak obiecałam, tak piszę o ostatnich warsztatach ;) 

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach.

Jak już wcześniej wspominałam, jakiś czas temu nasza szkolna grupa teatralna 'metrampaż' dostała zaproszenie od śląskiego wojewody na warsztaty artystyczne, które odbyły się w sobotę. Jak się okazało na miejscu zajęcia był połączone z debatą pt: "Głos profilaktyki" i projekcjami filmów profilaktycznych, a wszystko to zebrane w kupę nazywa się 'Wojewódzka Noc Profilaktyki'. 


Program został podzielony na trzy panele, trzy przerwy, część artystyczną i dwie przemowy (jedną wygłosili policjanci wydziałów ruchu drogowego i prewencji, a drugą śląski wojewoda, śląski komendant wojewódzki policji i śląski kurator oświaty).





Kolega Jakub zgłoszony na ochotnika
do scenki lalkowej przez pomocne
koleżanki z klasy :)
koszulka - H&M,
spodenki - Reserved,DIY



Pierwszy panel obejmował zajęcia z dykcji, emisji i ekspresji słowa na scenie i prowadziła je pani Ewa Reymann ze Śląskiego Teatru Lalki i Aktora Ateneum w Katowicach. Drugim był wykład profilaktyczny pt: "Profilaktyka a Ty", a trzeci to zajęcia z reżyserii występu scenicznego prowadzone przez pana Adama Kwapisz z Teatru Dzieci Zagłębia w Będzinie (te zajęcia był zdecydowanie najciekawsze i najbardziej mi się podobały :)). Nie była to forma warsztatów gdzie biegaliśmy bo scenie, udawaliśmy jakieś przedmioty czy ćwiczyliśmy różne techniki oddychania, tylko siedzieliśmy i słuchaliśmy wykładów. Nikt się również nie rwał na ochotnika kiedy pani Ewa chciała coś zademonstrować, raczej uczynne koleżanki wypychały kolegów do demonstracji ;)

1.Natalia/2.Ania/3.Agata, Monika/4.Agata/5.Ania, Gabrysia, Natalia/
Zajęcia trwały od godziny 13 do 19.30, nasza grupa jednak odpuściła sobie drugą projekcje filmów profilaktycznych i kolejną debatę i trochę po 19 wracaliśmy już do domu.

Po warsztatach razem z Natalką, Anią i Gabrysią pojechałyśmy na ognisko do znajomego - Mariana. Ciężko było się dostać na miejsce, ponieważ żadna z nas nie miała pojęcia gdzie to dokładnie jest. Nie zdążyłyśmy na autobus który jechał najbliżej miejsca docelowego i trzeba było iść pieszo. Bardzo pomogła nam Monika, bo oczywiście wysiadłybyśmy na złym przystanku i musiałybyśmy nadrobić sporo drogi. I tak się zgubiłyśmy i znajomy dziewczyn musiał po nas wyjść.

Muzyka, akrobatyka, gitara + ognisko i Tequila - przesłodki (chyba) Labrador organizatora, okrzyknięty największym złodziejem kiełbasek tego wieczoru ;D
Na ognisku zagrało parę zaprzyjaźnionych zespołów, był pokazów akrobatyki (dziwne by było, gdyby tego zabrakło, ponieważ Marian m.in. zajmuje się tym na co dzień), jest masa zdjęć i tym razem to nie ja biegałam jak szalona z aparatem - tylko Marian :P i oczywiście, mnóstwo, mnóstwo komarów, które chciały nas zjeść żywcem ;/ Do domu wróciłam trochę po północy, a większość niedzieli albo szwendałam się po domu albo czytałam książkę albo robiłam coś równie mało produktywnego :)

Jeszcze tylko trzy dni i koniec roku szkolnego, nareszcie wakacje! 

Buziaki, 
M.

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. efektywnie spędzony czas :)) i ognisko, :))

    wakacje <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. musiało być ciekawie :D

    widzę Katowice ,Kato zawsze spoko <3

    znajome miejsce

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, takie warsztaty, chociaż część wykładowa przyczyniłaby się u mnie do śmierci z nudów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczy samej - w niektórych momentach umieraliśmy z nudów :P

      Usuń
    2. na te też narzekasz :P

      Usuń
  4. To widzę , że fajnie spędziłaś dzień :) Cieszę się bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. W ten piasek zdecydowanie wato zainwestować :) To zagadaj z rodzicami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie na Nocy Profilaktyki było baardzo mało wykładów, prędzej pogawędki z młodzieżą :) no i masa akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widać , że miałaś udany weekend ! :)
    uwielbiam ogniska ze znajomymi ;d
    urodzona2lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za miły komentarz, mam nadzieję, że w końcu kiedyś zawitasz do stajni ;)
    łał, widzę że dzień spędzony ciekawie ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing blog!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  10. oo znajome miejsce :)
    Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam na :
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę ,że miałaś mile spędzony dzionek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. oo, widać, że było ciekawie, zapraszam do mnie na słodką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to widzę, że ciekawie tam mieliście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przeszłabym się na takie warsztaty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawie, ciekawie. Nie pogada :)
    dodajemy do obserwowanych? :)
    daj znać w komentarzu u mnie na blogu !
    http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥