July with Instagram.

Hej, hej, hej! 
Jak się macie ludziska? 
Dzisiaj jestem w wyjątkowo dobrym humorku :D 
Zaraz zabieram się za smażenie omletów i zbieram się do szpitala do Zu. W planach mam jeszcze załatwić kilka spraw w mieście a potem popołudniu wpaść jeszcze na chwilę do szpitala zostawić tam kilka papierków Zuzi. 

Już od jakiegoś czasu mam instagrama, ale dopiero teraz postanowiłam zrobić pierwszy mix zdjęć podsumowujący miniony miesiąc. Jest pierwszy sierpień, co oznacza, że został już tylko miesiąc do końca wakacji :( 

♥ spotkanie z Natalką ♥ wypad ze znajomymi nad miejski zalew ♥ udar słoneczny/przeziębienie ♥ Festiwal Energii ♥
♥ nowe sandałki ♥ Nikony - wycieczka do Krakowa ♥ sklejanie filmiku z wycieczki ♥ truskawkowe slushy w galerii Krk. ♥
♥ przejażdżka rowerowa ♥ wygrana książka (linki na lewo) ♥ wycieczka do Ojcowa ♥ Wycieczka do Zakopanego ♥
♥ arbuz podczas oglądania Spn z Lizi ♥ wypad na basen ♥ tworzenie albumu Lizi ♥ nowe zegarki ♥ 
Możecie odwiedzić mój profil poprzez kliknięcie na zdjęcie powyżej lub jedną z ikonek które znajdują się w prawym i lewym pasku bocznym. Zapraszam! 

Miłego dnia! :D 
Buziaki,
 M

CONVERSATION

28 komentarze:

  1. Ja nie mam instagrama :) Bardzo fajne zegarki na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny mix! Strasznie mi się podobają te ostatnie zegarki! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. miesiąc to aż 30 dni, które można pożytecznie wykorzystać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post :)

    lubię takie instagramowe ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym chciała mieć instagrama, ale mam w telefonie windowsa i tu nie ma ;(
    świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix. Fajnie byłoby, jakbyśmy się natknęły na siebie w tym Krakowie :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dopiero mam w planach załozyć, czekam na telefon z androidem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne sandałki! *.*

    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. lecę Cię dodać do obserwowanych na instagramie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam instagrama! :) ZAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju weź mi nie przypominaj, że jeszcze został miesiąc (już niecały!) :( fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję bardzo :* Śliczne są te zegarki z ostatniego zdjęcia, też planuje sobie je zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie Ci w związanych włosach! Boskie buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super :d Widzę jakieś cudowne buty i zegarki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. ;)))


    Zapraszam. ^^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie mam insta i się będę opierać rękoma i nogami :P
    znalazłam przed chwilą i od razu pomyślałam o Tobie, niew iem czy wciąż tego chcesz - http://blogger-poradniki.blogspot.com/search/label/Jak%20doda%C4%87%20kolor%20t%C5%82o%20lub%20obramowanie%20do%20stopki%20posta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, bądź twarda! To uzależnia :P
      O jej! Dziękuje! Jesteś kochana ;* Bardzo mi pomogłaś ^^

      Usuń
  17. już prawie połowa sierpnia :(

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥