Ścianka.

Witajcie ludzie!
Jak się macie ?
Wczoraj wieczorem zadzwoniła do mnie Gabka z pytaniem czy idę z nią , jej siostrą Justyną i kolegą ze szkoły Andrzejem na ściankę wspinaczkową. Na początku odmówiłam bo o tej porze miały dopiero przyjechać albo już u mnie być dziewczyny, ale plany się zmieniły - dziewczyny przyjadą dopiero pomiędzy 14 a 15, to w sumie czemu nie ?
Mam nadzieję że sobie nic nie złamie ani nie uszkodzę bo jeszcze tydzień i trochę ferii, a teraz zaczynam się zbierać bo 50 mam autobus i się w końcu spóźnię!



Do napisania, miłego dnia!

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. nigdy nie byłam na takiej ściance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, ale mam straszną ochotę :)

      Usuń
  2. zapraszam tez jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na takiej ściance, ale chętnie bym poszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm ścianka wspinaczkowa ? Nigdy na takiej nie byłam ale mogłoby być fajnie ;D
    urocze zdjęcie *,*

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥