Łódź.

 Witajcie! 
Jak powrót do rzeczywistości po świętach? 
Dzień zaczął się przyjemnie: na 10 do szkoły, jedna lekcja odwołana, po 11 do domu :D 



Wcześniej wspominałam o podsumowaniu projektu 'otwarte klatki' i wspominałam też o związanym z tym wyjeździe do Łodzi, jednak się załapałam i wycieczka ta była wczoraj, obejmowała ona warsztaty pikselacji (te były ciut ciekawsze od warsztatów z animacji poklatkowej, chociaż oba polegały na mniej więcej tym samym),  muzeum animacji SE-MA-FOR, prezentacja filmów dla lokalnej grupy obserwatorów i czas wolny lub spotkanie z panią dziekan z filmówki. 

Pikselacja
SE-MA-FOR i nowa wystawa z misiem uszatkiem
i wystawa z 'Piotrusia i Wilka' brytyjsko-polskiego, krótkometrażowego filmu lalkowego z 2006 w reżyserii Suzie Templeton. (Film zdobył statuetkę Oscara 2007 za Najlepszy Krótkometrażowy Film Animowany.)

 'Takie tam z rikszy z Kubą i Bzykiem' ;)
Po muzeum, prezentacji filmów i obiedzie, kilka osób zamiast do Manufaktury pojechało do PWSFTVIT - rozmowa z panią dziekan, szybkie zwiedzanie szkoły i hal filmowych. Po filmówce mieliśmy niecałe 15 minut żeby dostać się do Manufaktury, więc panie które z nami były wymyśliły żebyśmy pojechali... rikszami (?!), trafił nam się starszy pan, który postanowił pojechać najdłuższą, najbardziej rozkopaną, błotnistą i z największą ilością studzienek w Łodzi ulicą Piotrkowską  o.O

Droga powrotna trochę się przeciągnęła do 3.5 h, panie które z nami jechały i reszta grupy mieli dość naszej 7  już po jakiś 30 minutach - zdecydowanie za dużo kawy, amse adamse, starych polskich piosenek i głupich dowcipów.


Kilka pocztówek z muzeum i kilka z ostatniej wycieczki do Krakowa, czas wypisać zaległe kartki z postcrossingu!
(Pierwsza pocztówka przedstawia kadr z filmu 'Miasto płynie' Balbiny Bruszewskiej, film został zrobiony metodą pikselacji i animacji, ukazuje polskie realia i zachowania ludzi na codzienne sytuacje. Naprawdę wart obejrzenia!)
Jeden z Łódzkich billboardów, który mocno demotywuje i psuje humor
zwłaszcza rano brnąc przez biało-brunatną breje.

Jutro w szkole niestety nieco dłużej niż dzisiaj, ale plusem jest próba do 'Tlenu' więc jedna lekcja mniej. 

Pogoda dalej nas nie rozpieszcza, od samego rana sypie śniegiem, ale zrobiło się ciut cieplej, więc może już niedługo przyjdzie wiosna ?


Miłego wieczoru!

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. chciałabym to wszystko przeżyć : *

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ci fajnie ! :)
    a ja sie męczę po 7/8 godzin codziennie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, ze chociaz ten pierwszy dzien byl na 10 przynajmniej sie wyspalas

    Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale chyba będę częściej wpadać ;)
    Zapraszam również do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 13 dni szkolnych, nie panikuj :D
    ooo, zawsze chciałam jechać do Łodzi, ale niestety zawsze było mi nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia ;) też bym chciała taką wycieczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywne fotki ;) często jestem w Łodzi i strasznie lubię to miasto ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja byłam dopiero pierwszy raz, a to co widziałam strasznie mi się spodobało!

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia!
    A ty jesteś naprawdę prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam jechać do łodzi, ale tak się składa, że za bardzo nie mam po drodze .;c
    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też bardzo chciałam pojechać i też jest mi nie po drodze, dlatego ucieszyłam się jak trafiła się taka okazja ^^

      Usuń
  9. Oj pojechałabym w końcu ten pierwszy raz do Łodzi. ;)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. JAK CI FAJNIE ^.^
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM. BUZIAKI <3
    DOROTA <3

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy ja ostatnio byłam na wycieczce...kiedy ja ostatnio byłam w jakimś mieście-zwiedzać czy cokolwiek...poza pojechaniem po obiektyw do Włocławka, to ostatni raz w 'obcym' mieście byłam na majówce za granicą;o a z pocztówek podoba mi się ta, którą dałaś na górze i ta wystająca z ludowymi wzorami^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale superr :) Ja też tak chcceee :)
    Ładne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  13. W Łodzi byłam kilka razy, ale tylko niestety przejazdem ;(.

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥