Sucha Beskidzka

Hej!
Jak wam minął weekend ?

Jak już ostatnio wspominałam - wtorek, środa i czwartek byłam na wycieczce klasowej w Suchej Beskidzkiej. Dzień rozpoczął się uroczo - ciepło, słoneczko itd, rano wstąpiłam do Lizi i na zbiórkę poszłyśmy razem. Sama podróż do Krakowa była przyjemna bo jechaliśmy autokarem (klimatyzacja ^^), jednak do Suchej jechaliśmy już malutkim busem (w sumie to zajęliśmy go prawie całego) i siedzieliśmy jak śledzie z bagażami upchniętymi gdzie się da.
Pensjonat w jakim nocowaliśmy był nawet spoko, a plusem były pokoje z łazienką (przynajmniej nasz ;)). Mieliśmy mnóstwo czasu wolnego i w zasadzie mogliśmy robić co chcieliśmy (oprócz prób do dzisiajeszej akademii na 1,2 i 3 maja).
Z Suchej musieliśmy wyjechać koło 9, ponieważ w szkole było pożegnanie klas trzecich. Szkoda, bo ciężko było wstać rano, spakować się, odjechać tak po prostu i następnego dnia iść do szkoły :(
No ale następną wycieczkę planujemy na wrzesień i może na trochę dłużej?
(I standardowo mnóstwo zdjęć ;) miłego oglądania ^^)


Lizi
Zuziaczek
Rośku
Kuba
Gabka
Ja, Gabka, Natka i Martyna
Uwielbiam  to zdjęcie Rośku ♥
Ja, Zuziaczek, Lizi, Limannel, Monika, Gabka, Natka i Sebastian ;)
Dworzec autobusowy - Kraków. 40 minut wolnego i supernatural musi być!
...iii nareszcie do domku ^^

Występowaliśmy dzisiaj 4 razy dla liceum i gimnazjum, z każdą akademią było coraz więcej pomyłek, no ale jakoś przeżyliśmy i przynajmniej ominęło nas 5 lekcji, a w przerwach buszowaliśmy po zakamarkach szkolnej garderoby. Jest tam naprawdę... dużo dziwnych rzeczy. 



Macie jakieś plany na weekend majowy? 
Miłego wieczoru!

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. Genialne zdjęcia c: A na weekend majowy nie mam jeszcze planów, ale będę odpoczywać na maksa:) Obserwuję. http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia, bardzo pozytywne , nie ma to jak grupa przyjaciół! :)

    Zaobserwowałam Blog! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz,że byłaś niedaleko mnie? :) mam 20 min do Suchej busem, i będę tam chodzic do lo :) w jakim pensjonacie byliście?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejeje ja nie mam takich wycieczek klasowych ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, wycieczka chyba udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,że wycieczka się udała. U mnie ostatnio ciężko o wycieczkę,szczególnie klasową.
    Widzę,że wasza szkolna garderoba ma ciekawe rzeczy do wykorzystania. W mojej szkole takich cudnych rzeczy nie ma,szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, trochę zakamaraków tm jest do przekopania, a i tak połowy jeszcze nie widzieliśmy >.<

      Usuń
  7. swietne zdj !
    obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe fajnie wyglądałam w tej sukni balowej :) aa zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wycieczka musiała być świetna, po zdjeciach widać przednia zabawe ;D pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była świetna! O tak, zabawa była niezła :D

      Usuń
  10. Kuba jak zwykle na zdjęciach jest prawdziwą gwiazdą. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. też chętnie pojechałabym tam ;) no ale, ja muszę doczekać końca matur i witam Bukowinę Tatrzańską ;D ładne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia :) bardzo pozytywne.. ale najlepszy jest gif :D!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że było pozytywnie ;3 Ja w weekend majowy głównie się lenię choć mam parę wyjazdów ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ślicznotki!:))super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak udana wycieczka klasowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieszkam z 20 minut od suchej ;) co tam jest takiego ciekawego ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałabym z Tobą jechać na wycieczke szkolną! wydajesz sie byc bardzo sympatyczna osoba <3

    OdpowiedzUsuń
  18. przy zdjęciu z wodą brakuje podpisu: polecam Martosława

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥