Rambo.


Cześć wszystkim! 
Jak się macie? 

Dzisiaj wstałam nawet wcześnie i pojechałam z rodzicami na zakupy. Rano było tak ładnie i ciepło a teraz leje i grzmi :( Ale w sumie lepsza taka wiosna niż śnieg ;/


Kwiaty nareszcie zaczynają kwitnąć, śnieg stopniał a Kluska pierwszy raz wyszła na dwór jak jest tak cieplutko ;)
Wczoraj na szczęście ostatni raz siedzieliśmy dłużej na próbie, bo w poniedziałek już występujemy na konkursie. Póki co, wolę nie myśleć ile będziemy musieli siedzieć w maju i czerwcu na próbach jak będziemy wystawiać cały spektakl - 10 scen, a nie tak jak teraz 2 o.O


późnym popołudniem moja kuzynka z narzeczonym przywieli do nas nowego domownika - słodkiego kundelka imieniem Rambo, nie wiem kto go tak skrzywdził dając mu na tak na imię o.O, ale na szczęście na Romka też reaguje i nie brzmi to tak głupio :) 
Będzie niestety u nas tylko tydzień, później pojedzie do pani która znajdzie mu nowy dom. Szkoda tylko że nie może przebywać trochę w domu - moja Kluska nie przepada ani za nim, ani za jego siostrą Elizą, która należy do narzeczonego kuzynki i była u nas kilka razy.

Strasznie uwielbia pieszczochy ;)



Mam nadzieję, że wiosna zostanie z nami na dłużej a śnieg zobaczymy dopiero za kilka miesięcy w grudniu. 


Miłego wieczoru!


CONVERSATION

17 komentarze:

  1. fajne fotki :>
    Świetnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Τo jest w іstoсie wspaniały kawałek:) Czaρki z głów dla
    pracujących na rzecz blogów.

    Also visit my wеbрage - zielone szkoly

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój kotek ma naprawdę śliczną sierść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki uroczy kundelek!U mnie też rano pogoda była ładna, a wieczorem lało...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam wolę burzę. W ogóle dziękuję za Twój komentarz ten do notki o wybraniu szkoły , chciałabym chodzić do dokładnie takiej klas jak Ty , wszystko byłoby idealnie , bo jak nie raz czytam u Ciebie na blogu że jeździcie po teatrach , albo przygotowywujecie jakieś przedstawienia , to wiem że dokładnie to by mi odpowiadało. Niestety do taki szkół mam dość daleko i raczej nic z tego nie będzie : c

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie masz włosy i ten piesio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, no psiak jest uroczy ! uwielbiam ostatnie zdjecie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczny ten psiak! Rambo to nie takie złe imię, ale Romek też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za miły komentarz <3
    zdecydowanie zakochałam się w tym psie *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ma takiego kolegę -Karola, na którego wszyscy wołają Rambo :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥