Perła ze świnią do pary.

 

Witajcie! 

Jak wam minął dzień?

Było tak ładnie i ciepło, a tu znowu śnieg. Wiosno gdzie jesteś ?!

Wczoraj w mojej szkole był dzień otwarty, a że chodzę do klasy artystycznej to prawie wszyscy zostaliśmy wciągnięci w promocje naszego profilu. Razem z drugą klasą mieliśmy ubrać się na czarno/strasznie i straszyć na zaciemnionej klatce schodowej gimnazjalistów - 6h krzyczenia, piszczenia, śmiania się i mówienia kwestii z 'Tlenu'. Większość czasu czekaliśmy na grupy a w międzyczasie wydurnialiśmy się, robiliśmy próby do 'Tlenu' i ganialiśmy po całej szkole z aparatem (W poniedziałek wystawiamy to na konkursie miejskim, już widzę jak wspaniale nam to wyjdzie >.<).

















Dzisiejszy dzień ciągnął się w nieskończoność i jeszcze tylko brakowało kolejnej próby 'Tlenu' do późna. (Za to jutro siedzimy od popołudnia do wieczora, jupi!). Niech ten tydzień się już skończy i najlepiej gdyby były już egzaminy gimnazjalne podczas których jedziemy do Suchej Beskidzkiej na 3 dni :( 
Przynajmniej jutro do szkoły na 10 i tylko 3 lekcje... 

Miłej środy! 



CONVERSATION

23 komentarze:

  1. "I tylko perła ma sens, a poza perłą sensu nie ma"
    jeju, nawet ja się załapałam na fotke ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha genialne zdjęcia :D
    mówiłam Ci już, że masz świetne włosy? ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś chętna na współpracę? Odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHAHA ALE MACIE FAJNIE :D ejjj zazdroszcze! super, ze jestes na artystycznym profilu! bardzo popieram :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;) boskie masz te włosy ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie najlepsze.< 3 Ogólnie fajny mixik.; ) Mi by się nie chciało wklejać tyle.; D
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej wpadnij do mnie na mój nowy wpis, chce przestrzec Ciebie przed beznadziejnym filmem, naprawdę masakryczny, choć z pozorów i ja bym na niego poszła - ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna fotorelacja, pamiętam gdy też chodziłam do liceum i wygłupiałąm sie ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super fotki ;)
    Same pozytywy

    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia, ładnie razem wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zabawnie i pozytywnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze zdjęcia, no ja mam jakieś 30minut do Krakowa, mieszkam w oklicy Krk. w Myślenicach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już niedługo będą egzaminy ;) szybko minie, zobaczysz ;p
    ślicznie wyglądasz w tych swoich loczkach <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia ; * Obserwuję ♥ .
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, jadę na koncert Green Day'a :D. Mieszkam blisko Katowic, ale co mi tam, że daleko! Jadę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlatego mnie z przyjaciółką zawozi mama ;p.

    OdpowiedzUsuń
  19. dni otwarte są zaczepiaste :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥