Ten o "Zniszcz ten dziennik" - Zadźgaj tę stronę ołówkiem.

Witajcie! 
Wybiła 15:00, zapraszam na kolejny post z serii "Zniszcz ten dziennik"! 
Dzisiaj mam dla Was pierwsze zadanie które wykonałam (2 i 3 strona jakie 'zniszczyłam'), czyli zadźganą ołówkiem stronę. Nie ukrywam, że pomysł nie jest do końca mój, a zaczerpnięty
z internetów. Kawał czasu temu zaczęłam oglądać 'Doctora Who' - wspaniały serial o władcy czasu, ostatnim przedstawicielu swojego gatunku z planety Gallifrey, który wraz z towarzyszami podróżuje w czasie swoim Tardis. Jego odwiecznym wrogiem jest rasa Daleków, czyli zmutowanych, nieznoszących sprzeciwu organizmów z planety Skaro, poruszających się w pancerzu przypominającym czołgi i niszczących wszystko co napotkają na swojej drodze. No właśnie... niszczących! Dalekowie po namierzeniu celu wypuszczają wiązkę światła i wypowiadają przy tym charakterystyczne dla siebie słowa "Exterminate". Ok. po tym małym skrócie, mam nadzieję, że ogarniacie dlaczego akurat Dalek :D
Jest to jedna z moich ulubionych stron! Wszystko wykonane kredkami wodnymi :) 


Jak Wam się podoba ? Zrobiliście już to zadanie? Wrzućcie link do strony w komentarzu, chętnie zobaczę!
Słyszeliście o Doctorze Who?
Buziaki,
M.

Jeśli przegapiłeś poprzednie wpisy, a jesteś ciekawy co już 'zniszczyłam' zapraszam w linki poniżej! Z serii "Zniszcz ten dziennik" ukazało się już:
  1. Ten o "Zniszcz ten dziennik" - zapowiedź.
  2. Ten o "Zniszcz ten dziennik" - znajdź sposób, jak zmrozić tę stronę. 
  3. Ten o "Zniszcz ten dziennik" - ukryj tę stronę w ogrodzie sąsiada. 
  4. Ten o "Zniszcz ten dziennik" - prześpij się z dziennikiem (tu opisz swoje przeżycia).

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Bardzo precyzyjnie wykonałaś te strony! Jestem pełna podziwu :)
    O Doktorze słyszałam co nieco, ale jakoś nie mam ochoty na ten serial.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wykonałaś widać że dużo czasu temu poświęciłaś.
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, aleś zadźgała te strony :D a raczej je zestrzeliłaś, fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wykonanie :)
    zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ostatnio zrobiłam tą stronę, tylko u mnie wyszło bardziej "krwawo", planuję wstawić zdjęcia na bloga już wkrótce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż się zachwycam Twoimi wyczynami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez takie wpisy jak te pokochałem wirtualne dzienniki

    Feel free to surf to my web blog check this out

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥