Mały odpoczynek.

Witajcie! 
Uuu... dawno mnie tu nie było... Poniedziałek minął bardzo szybko, nie było żadnych niespodzianek na lekcjach a na wf była próba do Tlenu. Niestety na wiosnę się nie zapowiada i w poniedziałek od rana padał deszcz a w pewnym momencie nawet śnieg! Strasznie zmarzłam i prędko moich czerwonych botków nie założę :(
marzec... marzec... sama nazwa brzmi tak ciepło, a tu za oknem śnieg i mróz. Już niedługo oficjalne pierwszy dzień wiosny więc liczę na ... wiosnę ?
Od wtorku siedzę w domu i większość czasu w sumie przespałam, dzisiaj chciałam iść do szkoły, ale rano znowu źle się poczułam i zostałam w domu. Miałam w planach przespać cały dzień, ale pojechałam po produkty do tortów dla mamy i przy okazji poszłam do drogerii i do biblioteki. W sumie przypadkiem trafiłam na sklep z elementami do wyrobu biżuterii i spędziłam tam dobre 30 minut. Było tam tyle różności, że nie mogłam się zdecydować na coś konkretnego i w efekcie kupiłam tylko karabińczyki i kółeczka do bransoletek.  Ale w przyszłym tygodniu wybiorę się tam już po konkretne rzeczy, bo mam plan i chce go zrealizować przed świętami.
Jutro do szkoły też się nie wybieram, bo na 7 lekcji mamy tylko historię, 5 zastępstw i jedną odwołaną, więc wolę się wyspać. 
Od poniedziałku zaczynają się rekolekcje, ale pomimo tego, mamy po 6 lekcji które są tylko skrócone. W czwartek jedziemy do Krakowa do muzeum Armii Krajowej, jest to nagroda za udział w grze miejskiej z okazji Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych.  
Idąc do biblioteki zahaczyłam jeszcze o pasmanterie i kupiłam zamki na nowe bransoletki. 
Rano musiałam jeszcze oddać prace na konkurs z której szczerze mówiąc nie jestem wielce zadowolona, ale skoro już siedziałam do tej 1 w nocy to było mi to już obojętne czy mi się ta praca podoba czy nie. 


Bransoletka z zamka ;)
1) Zamki; 2) Narzędzia do robienia biżuterii/ kombinerki; 3) Nożyczki; 4) Zapałki/zapalniczka
5) Kółeczka i karabińczyki. (Ja zużyłam po 4 kółeczka 6mm na bransoletkę)



Jest i mały pomocnik ;)

Macie jakieś pomysły co można wsadzić do paczki do znajomej z Portugalii ? 
Jak wam minął tydzień? Mieliście już rekolekcje? 
Zmykam oglądać Supernatural ;)


Miłego piątku!

CONVERSATION

54 komentarze:

  1. Świetna bransoletka i gif <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym do paczki wsadziła polskie słodycze, jakieś śliczne kartki, może trochę biżuterii... Zależy co ją interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kukułki? Ja tam ich nie lubię, ale są typowo polskie :) I czekolady Wedla, żeby wiedziała, że takie pyszne słodkości mamy!

      Usuń
  3. Ja to tak rano sie wymarzłam... I tez chyba cieniutkich butow bredko nie wloze :< niech tylko zniknie ten snieg!

    OdpowiedzUsuń
  4. W porządku, dziargaj na larandil4@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem jak to będzie po wprowadzeniu tych wszystkich zmian w szkolnictwie, mam nadzieję, że nie będziecie zbytnio pokrzywdzeni :P

    OdpowiedzUsuń
  6. tak mialam przez ten okres moze miesiac a tak to juz mi przeszlo, bo zwalily mi sie wieksze problemy..

    OdpowiedzUsuń
  7. heh , super gif :)

    http://diamonds44.blogspot.com/ - skomentujesz i zaobserwujesz . liczę na ciebie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki fajny kotek:3
    świetna bransoletka^^

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie ten komunikat mi wyskakuje jak 2 zdjęcia nawet zaznaczę, a sprawdzałam ich wielkość i nawet 8 mg nie mają. nawet sprawdzałam na obu moich emailach na gmailu i onecie to samo;x eh, mam dość ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie ten kot m cudne oczy *.* !
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny kotek! :D
    super pomysł na bransoletkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super pomysł z tą bransoletką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No niestety , jest okropnie zimno ale nie traćmy nadziei na przyjście wiosny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, ten kotek jest taki słodziutki, aż chce się go pogłaskać *głaszcze monitor*
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetny pomysł!
    podoba mi się ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł na bransoletkę i ten gif <3
    :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. gif jest genialny :D a pomysl na bransoletke super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz wszyscy są chorzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kot jest genialny :D czemu moje nie chcą tak siedzieć na ramieniu? :P

    OdpowiedzUsuń
  20. No pomocnika fajnego miałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że my w rekolekcje nie musieliśmy chodzić do szkoły, serial Glee mam zamiar zacząć oglądać w wakacje, bo teraz nie mam zbytnio na to czasu;/
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już miałam rekolekcję ;)
    Kotek jest przesłodki <3

    OdpowiedzUsuń
  23. kotek <3

    bransoletki fajne, też postaram się zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja od środy w domu, mam nadzieję że wiosną nie będzie tyle chorowitych dni ;)
    bransoletka z zamka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam gify...:)

    kotek słodki i mega wyszła ci ta bransoletka DIY - gartki:)


    obserwuję i zapraszam - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Kot-pomocnik :) Fajne zdjęcia.
    pozdrawiam
    ps. Torebkę, o którą pytałaś, kupowałam w zeszłym roku u tego sprzedawcy - ma nadal je w ofercie http://allegro.pl/torebka-gwiazd-ksiazka-kuferek-kopertowka-kol-f274-i3089724414.html

    OdpowiedzUsuń
  27. JAKIE FAJNE! POMYSŁOWA JESTEŚ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja bym wsadzila coś słodkiego, jakąś fajną kartkę z przesłaniem, zdjęcie :)

    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna bransoletka no i kotek <3

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny kotek ! :*
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  31. pomocnik wprost wymarzony :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥