Mój wymarzony świat.

Witajcie! 
Jak wam minął tydzień? 
Pomimo tego że w kalendarzy wcale nie miałam tak wiele zapisanych kartkówek i sprawdzianów, jakoś tak wyszło że był ogrom nauki. Tu niezapowiedziana kartkówka tam pytanie tu zaległy sprawdzian i tak sie ciągnie... Jutro już na szczęście piątek i, mam nadzieję bez żadnych niespodzianek, tylko jedna kartkówka z biologii.
A co w weekend?
Te dwa dni zapowiadają się niezwykle pracowicie ponieważ zgłosiłam się w tym tygodniu do dwóch konkursów. Jeden plastyczny pt.: 'mój wymarzony świat' a drugi literacki 'złote pióro prezydenta Jaworzna' - opowiadanie. Pomysłów mam wiele i ciągle nie wiem który z nich będzie najlepszy, a konkurs plastyczny to dodatkowe wyzwanie, ponieważ z regulaminu wynika, że nie wolno używać kredek więc pozostają mi pastele którymi szczerze mówiąc rysowałam tylko jedną pracę w szkole na lekcji. Czasu na rysowanie też nie mam wiele, bo muszę to oddać do następnego piątku najpóźniej :( 

Wczoraj wzięło mnie na zrobienie sobie naszyjnika na laleczce dziewiarskiej i na przypominanie jak się robi na szydełku w celu zrobienia bransoletki. Naszyjnik wyszedł nawet fajnie ale bransoletka do porażka wymagająca małej reanimacji ze strony mamy. Moja nieudolna praca czeka na reanimację - ciąg dalszy, ale za to mam inną bransoletkę zrobioną już przez mamę (ładna i prosta >.<) 


Przyszła wiosna, ładna pogoda, temperatury na plus co oznacza sukienki bez konieczności zakładania dwóch par rajstop i zamarzania na przystanku. Aww :3
(Wtorek, środa i dziś)
koszula - H&M, kamizelka - Diy, bransoletki - wieloletnia zbieranina >.<,
sowa - six - Krupówki, Opal (kamień zodiakalny) - Krupówki. 
1. sukienka - Halens, sweterek - miejscowy sklepik, botki - CCC, kolanówki - H&M.
2. sukienka - Sh (white stuff), kolczyki i naszyjnik - miejscowy sklepik,
bransoletka - robota mamy (wełniana na szydełku)
Dzisiejszy wieczór zapowiada się dość ciekawie, bo muszę jeszcze skończyć reklamę na pp, napisać referat na polski i przepisać pytania na biologię. Ech :( 


Miłego piątku!

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. początek tygodnia był dobry,potem już trochę gorzej ,ale ujdzie jakoś

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz, a bransoletka jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. to było konieczne z powodu braku spódnic w szafie haha
    ja miałam kanarka ale z 16 lat temu i jak Ty nie prędko go będę mieć
    francuski mmm... język miłości podobno..

    powodzenia w konkursach!
    zestaw kolczyki plus naszyjnik - super. bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula *-*
    Swoja droga polaczenie botkow i wystajacych skarpetek jest mega.
    W ogole to masz fajny styl. Taki wlasny, a nie jak 3/4 bloggerek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! :)
    Czy tylko u mnie dzisiaj napadał śnieg? :( Przez 3 dni było pięknie, a dzisiaj mróz i śnieg... grr nie lubię tego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... śniegu u mnie dzisiaj nie było, jedynie chwile padało i było ciut zimniej niż przez ostatnie 3 dni ...

      Usuń
  7. Odpowiadajac na Twoje pytanie: jestesmy w tym samym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor botków fantastyczny!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. wyniki konkursu już na blogu!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. deszczyk zaczął u mnie padać :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥