Back to school

Hello!
Jak się macie? 

Ameryki nie odkryłam stwierdzeniem, że zaczęła się szkoła. Jedyna nie będę pisząc, że mój plan lekcji bardzo mi się nie podoba i również nic nowego tutaj nie wniosę wspominając, że chce znowu wakacje. A więc szkoła się zaczęła, mój plan lekcji jest do kitu i bardzo chce znowu wakacje, albo przynajmniej ferie - połowa semestru byłaby już za mną :) 

Rocznik '96/ króliki doświadczalne/ nowa podstawa programowa - jak zwał tak zwał, w każdym razie chodzi głownie o to, że rozszerzenia na profilach się zmieniły, przedmioty również no  i formuła matury bla, bla, bla.
W skrócie, w tym roku mój plan lekcji sprowadza się do 9 lekcji w 34 godzinach tygodniowo. Mam 8 godzin j. polskiego, 6 j. angielskiego, 5 geografii, 4 matematyki, 3 w-f, 2 j. francuskiego, 2 historii i społeczeństwa, 2 religii i godzinę przedmiotu profilowego - sztuki wizualne. Jestem na profilu językowo - artystycznym z rozszerzeniem na polski, angielski i... geografie (która swoją drogą nie mam pojęcia co tutaj robi ??). Przedmioty typowo humanistyczne, więc moim przedmiotem dopełniającym powinna być przyroda, ale za sprawą geografii na zawsze pożegnałam się już z nauką fizyki, chemii, biologii, pp, edb, historią, wosem i informatyką... jest jakiś plus.
Po całym tygodniu można mieć wszystkiego dość, zwłaszcza kiedy każdy dzień wygląda prawie tak samo. Ja mam dość już po dwóch dniach! No dobra, koniec szkolnej gadaniny, ponarzekam sobie jeszcze innym razem...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
W środy mam nawet luźne, niby 6 lekcji ale jednak dwa wf i dwa angielskie sprawiają, że czas jakoś szybciej leci. Dzisiaj po szkole razem z Lizi wpadłyśmy do koleżanki z klasy na herbatę, pogadałyśmy, obejrzałyśmy serial i na chwilę oderwałyśmy się od szkolnej rzeczywistości, która chyba już niedługo stanie się rutyną :( 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Już niedługo przyjdzie pora na wyciągnięcie swetrów, kurtek i cieplejszych botków. Mam zamiar dobrze wykorzystać ostatnie ciepłe dni i jak najdłużej zakładać sukienki i spódniczki. Rano, kiedy wychodzę do szkoły jest jeszcze bardzo zimno, dlatego bez sweterka ani rusz! hah. 
1. bluzka, spódniczka - H&M, chusta - Terranova, kowbojki - Dash44
2. Sukienka - sh/diy, sweterek - sh, torba - Deichmann, zegarek - allegro


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jutrzejszy dzień nie zapowiada się ciekawiej, no ale już niedługo weekend :D 
Miłego dnia! 

Buziaki,
M. 

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. Bosko wyglądałaś w tej kwiatowej sukience! <3 Normalnie aż oczu nie mogę oderwać :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wolę ciebie oglądać w tej przepięknej sukience ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz ;)
    Fajny blog i stylizacje :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie przepadam za przedmiotami humanistycznymi :p

    OdpowiedzUsuń
  5. ehh mam tak samo, ciężkie życie rocznika '96 :)codziennie na 8,załadowanym do granic możliwości 303,żyć nie umierać...

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/zegarek-geneva-mietowy-bialy-japan-style-z-polski-i3527541539.html
    proszę bardzo
    Ja się cieszę ze jestem 95! i jestem ostatnim rocznikiem tej starej podstawy

    OdpowiedzUsuń
  7. w moim przypadku znowu zaczęło się "byle do piątku" i tak w kółko ahahah :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Everything is very open with a really clear explanation of the challenges.
    It was really informative. Your website is
    useful. Many thanks for sharing!

    Feel free to surf to my weblog - dlokolot

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę doczekać się tego wyciągania sweterków, szkoda tylko, że nie posiadam ich zbyt wielu bo nie przepadałam do tej pory, teraz rozpaczam, że czeka mnie spory wydatek, bo jednak się przydają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zależy gdzie dokładniej bedziesz i o której ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zazdroszczę Twojemu rocznikowi tego, że jesteście królikami doświadczalnymi, ale nowa podstawa programowa wydaje mi się lepsza. Ja będąc w klasie humanistycznej musiałam się uczyć np. chemii czy fizyki przez dwa lata nie wiadomo po co, a tak to przynajmniej skupiacie się na tym co macie w rozszerzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej podobaja mis ei twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ślicznie wyglądasz ;) a w szkole na pewno dasz radę ;)
    Obserwuję bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Macie dziwną podstawę programową, oby się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja już nie mogę wysiedzieć w szkole :(

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka <3
    jestem rocznik 97, wspolczuje Wam, że jesteście jakby tym pierwszym w tych nowościach. ja za rok będę miała przyrodę jako przedmiot dopełniający, bo jestem w klasie humanistycznej. dasz rade!

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę się że szkoła już za mną

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniale wygladasz, z przyjemnością obserwuje
    ♥ ♥ ♥pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥