Spotkanie Śląskich BLOGACZY po raz pierwszy.

Hello ! 
Jak wam minął weekend ? 
I po raz kolejny looody, bo tak mało razy dziewczyny z BKWA je widziały ♥


Spotkanie śląskich blogaczy po raz pierwszy 
Bo słowotwórstwo jest takie fajne :P 

Zaczęło się od kilku postów na facebooku, komentarzy, lajków, nieudolnych prób dogadania się, przeniesienia terminu. Przyszła sobota, zbieranie się w pośpiechu na autobus, szybka herbata u Izy, biegiem na przystanek i jazda do Katowic. Jesteśmy na miejscu przed czasem, sms od Asi: 'Spóźnię się' (Wszyscy kochają szybkość i punktualność komunikacji miejskiej ♥), czekamy z Iz na dziewczyny w jakże oryginalnym miejscu: przed McDonalds'em, nerwowe spoglądanie to w lewo to w prawo, jest! Idzie Asia, niedługo potem Ania, szybkie 'hej, hej', nieudolny 'misiaczek', jedno spojrzenie i... fala śmiechu. Tak, to była chyba ta chwila w której złapałyśmy nić porozumienia.  Zero skrępowania - jakbyśmy się znały od dłuższego czasu a nie od... 5 minut i kilku komentarzy na BKWA. 


Ach ten czarno-biały efekt xd
Po jakże miłym powitaniu wybrałyśmy się do Silesii - no bo gdzież by indziej ? 
Lody w MCD (bo kuponiki), żarty, niekończące się tematy, zdjęcia. Wreszcie zdecydowałyśmy się pójść w inne miejsce (zaszłyśmy baaardzo daleko) - Pizza Hut. Jeszcze więcej tematów, żartów, wiecznie uśmiechający się pan kelner, darmowe sosy... Czas leciał bardzo szybko, za szybko, przez co Ania prawie spóźniła się na autobus. 



Bo rozmazane zdjęcia są takie fajne :P
Cieszę się, że nie spełniły się moje obawy co do tego, że nie znajdziemy z dziewczynami wspólnych tematów czy, że będziemy siedzieć wpatrzone w ścianę co jakiś czas rzucając uprzejme komentarze. Rozstałyśmy się z Anią i Asią z wielkimi uśmiechami na buzi i bolącymi brzuchami od śmiechu, ale i z małym żalem - bo było tak fajnie!

Mam nadzieję, że uda nam się to powtórzyć nie raz, może nawet w większym gronie?
Dzięki dziewczyny za wspaniale spędzoną sobotę i do następnego ;* ♥ 
Buziaki,
M.

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. "I po raz kolejny looody, bo tak mało razy dziewczyny z BKWA je widziały ♥" - chłopacy pewnie też! :D

    Bo one są takie piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze Wam. Kiedyś spotkamy się wszyscy, wszyscy, WSZYSCY <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, takie fajne spotkanie! Pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdopodobnie już w niedzielę kolejny raz w większym gronie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, też bym chciała na takie spotkanie :c chociaż marna ze mnie blogerka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Waaa, wszyyyyystkie <3 Jesteśmy zajebistą mafią ! Powinnyśmy mieć koszulki z BKWA XD



    Ej, mówię poważnie XD

    OdpowiedzUsuń
  7. TAK, BYŁO SUPER IIII JA CHCĘ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ WIĘCEJ ! :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥