Mobileblog - I'm going to Warsaw


Hej, hej! 
Jak się macie? 

Dzisiaj miałam w planach iść do szkoły tylko na kilka lekcji no ale plany się pozmieniały, zaspałam, do szkoły wpadłam tylko na chwilę coś załatwić i teraz jestem w drodze do... Warszawy! 

No prawie, dokładnie mówiąc jadę do Świętych Nowaków (mieścina obok Skierniewic) a do Warszawy prawdopodobnie wstąpimy tylko na kilka godzin, no ale zawsze to coś. ^^ 

Wybieramy się tam na wesele kuzyna i w poniedziałek późnym popołudniem będziemy już w domu. 



Mam nadzieję, że uda nam się odwiedzić Warszawę, ponieważ zawsze bardzo chciałam tam pojechać, no ale zobaczymy. 
Miłego dnia!

Buziaki,
M. 

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Ale cudowny widok :O :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I couldn't refrain from commenting. Very well written!

    Also visit my web-site :: ghost

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnośnie tego przedmiotu na Twojej głowie na banerze bloga: http://youtu.be/BtrudhdMs70?t=31m20s

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki ładny zachód słońca *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie zdjęcie ładne. ♥


    Zapraszam.
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawka jest super ;) Ja już nie mogę się doczekać kiedy tam się przeprowadzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie jeszcze ani razu nie udało się być w Warszawie... no nic, w każdym razie udanej zabawy na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co się dzieje i mi blogger szaleje -,-. Nie wszystkie nowo dodane posty mi się wyświetlają i do tyłu jestem >-<. Mam nadzieję, że zabawa na weselu była przednia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. z Mohito, nie z Mosquito :D nic nie dzwonią, już sobie odpuściłam, bo nawet dzisiaj jak byłam w tej galerii w Croppie (właściciel ma Mohito, Croppa i House'a) i stałam przy kasie to podeszła do kasjerki babka, która przeprowadzała ze mną rozmowę o pracę... powiedziałam jej "dzień dobry" ona odpowiedziała, ale nic więcej ;] swoją drogą to źle świadczy o firmie, bo jakby byli porządni to by zadzwonili i powiedzieli że nic z tego nie będzie :/ a tak to czekałam i nadzieję miałam :P ech, szukam dalej ;)
    na jutro już mam przygotowany strój z koszulą i nową torebką, ale na sukienkę też przyjdzie pora :)
    a Ty przypadkiem przez mój Tomaszów nie przejeżdżałaś? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. no to daj znać wcześniej i się jakoś zgadamy :) w Euforii najlepiej :D
    jak pogoda dopisze to jutro zobaczysz zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥