August with instagram - letnie podsumowanie.




Witajcie! 
Dzisiaj małe podsumowanie wakacji i sierpnia z instagramem :) 

Wakacje minęły szybko, ale nudno nie było, o nie! Mój 'plan wakacyjny' został w pełni zrealizowany z czego się bardzo cieszę. Poza tym wypoczęłam, wyspałam się i naładowałam baterie na najbliższe miesiące. Poznałam kilka wspaniałych osób i miło spędzałam czas ze znajomymi. Te wakacje zdecydowanie należą do takich, do których z przyjemnością będę wracała wspomnieniami. Wrzesień... wrzesień się zaczął, a ja cieszę się na ten czas. Cieszę się, że idę do drugiej klasy LO i mam przeczucie, że ten rok będzie dobry (może ma z tym coś wspólnego fakt, że nie będę miała fizyki, chemii, biologii, historii, wosu, informatyki i podstaw przedsiębiorczości? hihi). 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♥ odwiedziny w szpitalu ♥ zakupy w SCC z Lizi ♥ nowy nagłówek od Larandil ♥ małe zakupy do szkoły ♥ słodka kicia cioci ♥ jeden z ulubionych filmów ♥ weekendowe DIY - kurtka ♥ jeden z ostatnich cieplejszych dni  ♥ łzawy koniec 5 sezonu Supernatural :(( ♥ Ekranizacja 'Miasta Kości' ♥ weekendowe DIY - wianuszek ♥ spotkanie z Zu. ♥ wznowienie zabawy z postcrossing ♥ urodzinowa babeczka dla Zu. ♥ rysunek dla Śliwkowej panny ♥ ulubiona pocztówka 

Możecie odwiedzić mój profil poprzez kliknięcie w jedną z ikonek które znajdują się w prawym i lewym pasku bocznym lub w link poniżej. Zapraszam! 


@ladylikem


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ktoś niezwykle łaskawy dla uczniów zarządził rozpoczęcie o godzinie 8 więc nawet dobrze się nie wyśpię :( No ale może to i lepiej, resztę dnia będzie można spędzić jeszcze na słodkim lenistwu ^^

Na jutro zaplanowałam założyć krótką czarną sukienkę z białym karczkiem z atmosphere, szaro-granatowe sandałki z ccc i miętowe dodatki. Miejmy tylko nadzieję, że pogoda dopisze :D 

Miłego poniedziałku! 
Buziaki, 
M.

CONVERSATION

35 komentarze:

  1. podpisuję się pod każdym słowem tego posta *.*
    ja również idę do II klasy LO i jedyne co trzyma mnie przy życiu, to myśl, że w tym roku będę miała ograniczoną ilość przedmiotów ścisłych!
    poza tym, mam podobne przeczucia co do następnych 10 miesięcy ♥
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że cieszę się, że udało Ci się zrealizować cały plan wakacyjny, ale... zrobiło mi się trochę smutno, bo ja mojego nawet nie zdążyłam spisać, a już jest 2 września...
    Jakoś ten mój czas tak przyspieszył, że nie mogę się z niczym ogarnąć. Spraw do załatwienia mam mnóstwo, całymi dniami nie ma mnie w domu, nie mam kiedy odpocząć, a tu na dniach egzamin, wkrótce rozpoczęcie roku akademickiego, a ja jestem zmęczona jak nigdy wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. nowy nagłówek jest uroczy :)
    a piórnik baardzo mi się spodobał- mogę wiedzieć, gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórnik jest z firmy herlitz i kupiłam go w Kauflandzie, ale w innych supermarketach też takie widziałam ^^

      Usuń
    2. muszę go gdzieś wyhaczyć <3

      Usuń
  4. A ja na całe szczęście pozbyłam się histori i wosu ^o^, została tylko ich zmutowana forma w postaci historii i społeczeństwa, ale to już drobiazg ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no właśnie! Ja mam to samo i niezmiernie się z tego cieszę ;D

      Usuń
  5. torebka i buty! miodzio :D przepiękne wszystko :) u mnie to dzisiaj za zimno na takie rzeczy, w swetrze siedzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, dlatego do tego miałam cieplutki sweter do kolan :D

      Usuń
  6. najwazniejsze ze wakacje byly udane i bedziesz miala co wspominac i o czym opowiadac kolezankom :)

    powodzenia w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post :)

    a ja za to nie wiem czy się cieszę,że idę do 2 lo

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam piórniki jak Twój na allegro, są świetne. Oj ja też się cieszę, że odpadły mi przedmioty ścisłe oraz PP czy Wos itd. Ale za to wybrałam sobie rozszerzoną biologie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu, jejciu, ale masz piękny wianuszek ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tej miętowej listonoszce! <3

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka śliczna! gdzieś już taką widziałam i baaaaardzo, ale to baaaaaaaardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw jest uroczy *.*

    zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę udanego roku szkolnego!
    Świetny blog. Dziekuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w nowym roku szkolnym!
    Świetny blog. Dziękuję za odwiedziny u siebie. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny mix, pięknie rysujesz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ten zegarek! Uwielbiam go :) Buty masz cudowne kochana <3

    P.S. Zdobienie jest bardzo proste, to tylko mnóstwo kreseczek w kilku kolorach, malowane od najjaśniejszych :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki śliczny masz wianuszek na głowie <3 Chciałabym taki mieć :) Chodziłabym w nim 24/7:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - blog uzupełniam o vlogi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjecia:)
    i fajny zestaw a torebka jest boska :D

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ten stroj jest swietny ;) sandalki bym przygranela ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło mi odwiedzić artystyczna dusze :) Piękny blog :) Chętnie zobaczę więcej Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham ten rysunek ^^. Jest taki ojojoj, Oli zabrakło słownictwa :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny mix, ja miałam rozpoczęcie o 11 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. najważniejsze, że wypoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zgadzam się z każdym twoim słowem w tym poście, mam dokładnie tak samo :3

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥