Idziemy na koncert!

Witajcie!

______________________________________________________________________________
Dzisiaj będzie trochę muzycznie. A więc tak, dzięki mojemu geniuszowi zostałam pozbawiona odtwarzacza muzyki w telefonie. We wrześniu jadę na wesele do Warszawy i nie mam zamiaru spędzić 2-3h siedząc w samochodzie i patrząc się w okno i dlatego potrzebuje zakupić jakąś mp4 bądź inny odtwarzacz. Macie jakieś sprawdzone modele? Firmy? Polecacie coś ? Cokolwiek? :) 
_______________________________________________________________________________



W którymś z poprzednich postów wspominałam, że w Jaworznie (woj, śląskie) w lipcu szykuje się większy festiwal. Jest to Festiwal Energii, odbywa się nad zalewem 'Sosina' i trwa trzy dni. Cena biletu jednodniowego to 35zł a karnet na trzy dni kosztuje 70zł. Bilety można kupić przed halą MCKiS w Jaworznie, na  www.ticketpro.pl a także za pośrednictwem Ticketpro w takich sklepach jak Saturn, Media Markt, Media ekspert i Empik. A zagrają:


My ze znajomymi zdecydowaliśmy się na sobotnie koncerty, czyli na Kult, Zakopower, Totentanz, Zabili mi żółwia i Załoga Andrzeja. Oprócz tego w przerwach zagrają Jaworznickie zespoły i będą przeprowadzane różnego rodzaju konkursu :) 



Impreza zaczyna się o godzinie 16 i trwa do 24-1. Któregoś dnia odbędzie się jeszcze pokaz świateł i sztucznych ogni :) Mam nadzieję, że tego dnia nie będzie padać ^^ 
Więcej informacji jak np plan dojazdu i mapy parkingów znajdziecie TU :D 

Zbieram się do dziadków i życzę wam miłego dnia! :)


Buziaki,
M. 

CONVERSATION

44 komentarze:

  1. Hmm czuje ze moze byc fajnie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się świetnie ! Koncerty to extra sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę biletu ;)
    udanej zabawy kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam na żadnym koncercie ;< Życzę udanej zabawy :)

    A co do moich koleżanek - najlepsze jest to, że jedna z nich ostatnio kasy nie miała , ani czasu, i nie chodziła z nami i problemu nie było, ale jak ja nie mam teraz to jest wielkie halo :/

    OdpowiedzUsuń
  5. sobota i niedziela najbardziej ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej zabawy Ci życzę ;)


    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę miłej zabawy ;)
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym wybrała niedzielę, bo uwielbiam Lemon i Lady Pank :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam mam telefon :) No i dobrego partnera do rozmów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam slucham piosenek z telefonu xD

    OdpowiedzUsuń
  11. o jak fajnie :) Mam nadzieję,że koncert się uda ;) Udanej zabawy! :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm fajne wydarzenie, z chęcią bym się wybrała, tyle że mam tam daleko ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. ZAKOOOOOPOWEEEER! AAAAAAAAAAAA ZAZDROSZCZE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać ciekawy koncert! :) Uwielbiam jeździć na koncerty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kurczę, ja Ci nie pomogę bo sama słucham muzyki tylko z telefonu :) nie lepiej się opłacało kupić karnet? :D w każdym bądź razie ja bym chyba poszła raczej na piątek ^^

    no u mnie właśnie identycznie, ogólnie nie mam tego problemu, ale jak muszę szybko ogolić nogi i robię to tylko na wodę to potem wyskakują mi krostki ;/ ale chociaż mam na nie już sposób ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... w zasadzie to nie chcieliśmy iść na wszystkie koncerty :)

      Usuń
  16. Baw się dobrze! :) Mnie znowu ominie Zakopower, eh :/
    Kato pozdrawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pamiętam jak wcześniej na ich koncertach bawiłam, są świetni i aż mnie wzięło na wspomnienia. miłej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Było świetnie! Już niedługo napisze o tym posta :P

      Usuń
  19. Mam nadzieję, że koncert się udał :D

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja wtedy byłam na oazie :( ehh, ale wyjazdu nie żałuję

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥