Orzeźwienie.

Witajcie! 
Dzisiaj rano miałam się wybrać do Lizi, ale zwyczajnie nie dałam rady. Pogoda daje o sobie znać i to bardzo mocno. Nie da się wyjść na zewnątrz, a co dopiero wysiedzieć ponad 40 minut w zatłoczonych autobusach aby się dostać ode mnie do Iz. (wielkie brawa dla niej. że wczoraj jej się to udało :P) 
Spędziłam całe popołudnie w najchłodniejszym pomieszczeniu w domu czyli pokoju z kominkiem i oglądałam Supernatural. Koło 18 dość spontanicznie wyszła decyzja o wyjeździe na miejski basen. Ach, jak miło w taki skwar wskoczyć do chłodnej wody i odpocząć. 

Jedno z moich ulubionych zdjęć,
jakie udało mi się zrobić podczas ostatniej wizyty w Krakowie :) 
Zmykam dokończyć odcinek, ponieważ rodzice wymyślili basen i musiałam go wyłączyć w takim ważnym momencie, ach :( 
Buziaki,
M.

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. ja marze o basenie, moze w końcu się wybiorę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię Ci się, że odpuściłaś. Też wczoraj odpuściłam sobie pracę, bo nie dałabym rady jechać tam godzinę tramwajem (po drodze jest mnóstwo świateł), ani iść piechotą (cała droga w słońcu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłoby trochę masochistyczne ...

      Usuń
  3. Co ja bym dała za ogromny basen z zimną wodą!
    Wczoraj był największy upał ever. Teraz jest już pochmurnie i raczej burzowo, ale i tak bym popływała.
    Zdjęcie ma urok :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wiele oddała, żeby mieć taki basen na podwórku. A tak to, to muszę jeździć :(

      Usuń
  4. A oglądasz inne seriale, oprócz Supernatural? Kojarzysz Roswell, Pretty Little Liars, Pamiętniki Wampirów, Inną?

    Świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Jest tego masa, kocham seriale! Roswell nie kojarzę niestety, ale PLL, PW i Inną jak najbardziej. Kłamczuchy i Supernatural to moje ulubione, a inne oglądam w wolnym czasie. W sumie z zagranicznych seriali oglądam tak: Dr House, Glee, Hellcats, Druga szansa, Skins, The Lying Game, Futurama: Przygody Fry'a W Kosmosie, Pingwiny z Madagaskaru, Simpsonowie, American Dad, Magia kłamstwa i jeszcze jest kilka na liście które zamierzam zacząć no i trochę polskich :D

      Usuń
  5. też byłam wczoraj na basenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie bardzo klimatyczne! ;)
    zazdroszczę, ja mieszkam na ostatnim piętrze, więc nie mam w domu ani jednego chłodnego kąta ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. oj żebyś wiedziała że w taką pogodę to tylko nad wodę :) Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie dzisiaj pochmurno, żyć nie umierać -,-

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥