Klatka.

Witajcie! 
No to mamy pierwszy dzień wakacji... Pogoda nie jest zbyt fajna, no ale przynajmniej nie pada :) 
Dzisiaj chciałam wam pokazać kolejne elementy jakie umieściłam na moim balkonie ;) 
(poprzedni wpis tu)

Klatkę już jakiś czas temu czyściłam i malowałam. - teraz zawisła na balkonie i włożyłam do niej świece. Do tego latarenka z IKEA, metalowy dzban, porcelanowy ptaszek i  mnóstwo, mnóstwo kwiatów - również te w osłonkach jakie pokazywałam ostatnio :)







Miłego dnia! 

Buziaki, 
M.

CONVERSATION

45 komentarze:

  1. cudowne <3 bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :) fajny efekt będzie wieczorem przy zaświeconych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie to wygląda kochana :)

    też mam tą latarenkę IKEA ,ale już kilka lat i moje jest 'srebrna' zauważyłam,że co jakiś czas zmieniają kolor ,była też różowa i pomarańczowa i inne jakieś ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją mam od 2-3 lat, i ciągle znajduje jej nowe miejsce. Teraz latem będzie to balkon. W stałej sprzedaży są srebrne i białe, na święta jeszcze czarne. A w zależności od sezonu wypuszczają kolorowe serie :P

      Usuń
  4. wieczorem posiedzieć przy zapalonych świeczkach..ahh <3
    obserwujemy?
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mój nick na instagramie to adaamiak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochać się idzie w tych Twoich pomysłach. Nic tylko siedzieć i pić herbatę w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klatka wyglada na naprawde solidna, jest sliczna i klimatyczna poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To klatka po kanarku :)
      Dziękuje! :D

      Usuń
  8. O ja! ale ładnie wygląda :)
    super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. A więc życzę powodzenia i trzymam mocno kciuki! ;* Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę przyznać, że bardzo pomysłowa dekoracja ;) idealna dekoracja nawet do pokoju ;) zapraszam częściej do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, właśnie przez jakieś 2 lata stała w moim pokoju :)

      Usuń
  11. ślicznie urządzony balkon
    też mam podobną klatkę ale nie mam balkonu :P
    zapraszam do mnie :))

    zachęcam do obserwacji

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klatkę można powiesić/postawić w domu Ta przez jakieś dwa lata stała w moim pokoju :)

      Usuń
  12. Nie podoba mi się ta klatka ze świecami. Przykro mi.
    Kwiatuszki jednak ładne :)
    Pozdrawiam ciepło, Gocha.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny balkonik. Szkoda że nie mam balkonu w bloku bo z chęcią zapożyczyłabym jakiś pomysł od Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie się prezentuje ta klatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ammmm, wlaśnie na taką poluję <3 absolutnie w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam odwiedzić sklep zoologiczny! :D

      Usuń
  17. przepiękny ten Twój balkon! ♥
    cholernie Ci zazdroszczę! :< ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem czy moja papuga byłaby zadowolona z faktu, że zabrałabym jej klatkę na dekorację :P, nawet wole nie próbować

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥