Ciasteczka!

Witajcie! 
Już czwartek, czy wam też czas tak szybko zleciał?
Jutro w szkole mamy wigilie klasowe i koncert kolęd o których wspominałam już wcześniej. Pisze posta w przerwie między pieczeniem jednych ciastek a ozdabianiem drugich ;P 
Na jutro także muszę przygotować etiudę o której też wspominałam,  muszę jeszcze 'poćwiczyć' płakanie na zawołanie ;) 

Teraz trochę zdjęć z pieczenia ciastek + dzisiejszy strój. 


Życzę smacznego kochana I c ;P

 

papilotki - Ikea,  fartuszek - sh, sweterek - New Yorker, spodnie - Reserved, buty - Auchan ;), kolczyki - Avon, naszyjnik - Pepco

Jutro trochę zdjęć z wigilii i koncertu ;) 

A teraz wracam do ozdabiania ciastek, miłego wtorku! 

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. uwielbiam robić babeczki :)
    fajnie prezentowały się muffinki z gazety, masz może zdjęcia swoich udekorowanych już babeczek ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te papilotki sa genialne *-*
    I sweter tez jest cudowny, lubie takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. do twarzy Ci w fartuszku < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny naszyjnik ! Wybieram się do pepcoo, może będą ;D Hehehe Śliczne babeczki i ogólnie to po przeczytaniu, obejrzeniu Twojego bloga, stwierdzam, że masz talent artystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz blisko drugą dziurkę w uchu :) Jeśli chodzi o ciasteczka, no cóż, ja nawet jajecznicy dobrej nie potrafię zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm.. babeczki .:D super naszyjnik :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle razy chciałam się zabrać za robienie babeczek ale po chwili chęć mijała ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. narobiłaś mi smaka na te ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam robić babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię piec ciasteczek.. najwiecej roboty z tym jest. ;x
    Zapraszam w wolnej chwili, jeśli blog się spodoba to zapraszam do obserwacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś mi smaka na noc!!!:( :D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam piec mam nawet taką fajną formę na muffiny :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥