Przygotowania + Outfit ;)

Witajcie! 
Tydzień powoli, powoli dobiega końca - już niedługo święta! 

Dzisiaj po szkole pojechałam do przyjaciółki i Lizi uczyła mnie grać w Assassin's Creed III. Dzięki Lizi, już kocham ♥ 
Jutro i w piątek w szkole w miarę luźno, no pomijając jeden fakt... na piątek potrzebuję wymyślić etiudę. Jakieś pomysły? No cokolwiek :( 
W piątek również przedstawienie świąteczne czyli wiersze, dialog z publicznością, pastorałki, kolędy... i chór. Po dzisiejszym spotkaniu organizacyjnym stwierdzam iż nasz występ stoi pod wielkim znakiem zapytania, jeden, chociażby najmniejszy błąd i wylatujemy >.< , babeczka bez oporów wykreśliła ze scenariusza 3 występy, ponieważ dziewczyna miała niedopracowany podkład na gitarze.... bywa ;) 

Jutro będę piec z mamą ciastka na wigilię klasową, a od soboty porządne przygotowania do świąt. Duuużo osób przyjedzie na wigilię, będzie jeden wielki harmider i rozgardiasz, ale to święta! ;) 

I na koniec dzisiejszy strój, czyli jeansy, koszulka i żakiet - jedno z moich ulubionych połączeń ;) 


Koszulka - Deep, spodnie - Reserved, żakiet - zwykły sklepik, buty - Auchan ;), pieszczocha - Kazimierz Dolny, kolczyki - zakup od Zuzanny.

Teraz chyba pójdę trochę się pouczyć na sprawdzian z chemii. 

Miłego wieczoru i kolorowych snów!

CONVERSATION

19 komentarze:

  1. Genialny stroj!
    W ogole slicznota jestes.


    Ja jutro ostatni dzien do szkoly na szczescie, a w piatek pieczenie piernikow-niespodzianka dla rodziny.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiscie, musi isc za trendami : D zawsze mam problem z rysowaniem ubioru. eh

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit ^^
    tez mam takie buty, tylko że czaarne ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. święta bez harmideru to nie święta ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny żakiecik i kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. też to zrobiłam na drugi dzień ;/ wszystkie musiałam obciąć... ojjj aleś mi zrobiła jesteś dalej niż ja i się wygadałaś co jest w następnych odcinkach hahaha :P obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Omom. świetna stylówka.. zaprszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. o. a to nie wiedziałam, a to nie jest tak, że system Ci losuje kogoś i do tej osoby musisz wysłać? czy można sobie wybrać kontynent wokół którego ma się 'zamknąć' losowanie ?

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taki sam łańcuszek , pjąsia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja,ogólnie wszystko mi się podoba.Pozdrawiam i ślę buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wszelkie żakiety i marynarki :) mam nawet bardzo, ale to BARDZO podobną do tej :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥