Na ostatnią chwilę.

Witajcie!
Nareszcie odzyskałam laptopa :D 
Jak wam idą przygotowania do świąt ? Macie już wszystko gotowe?  
Ja przed chwilą skończyłam ubierać choinkę, a za niedługo będę lepić z mamą pierogi i uszka i może zdążymy zrobić jakieś ciastka.
Wczoraj do 24 próbowałam się uprać z pakowaniem prezentów, najwięcej problemów sprawiała poduszka dla brata. 
Od piątku zrobiłam też kilka stroików i ozdób i świeczników, a to jedna z nich:


Miłych przygotowań 
i do napisania ! 

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. :oo genialne. Fajnie by bylo, jakby swieczka byla zapachowa : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie świeczniki :)
    Spóźnionych wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥