Puzzle ;P

Witajcie!
Jak się macie? 
Wczoraj byłam u Lizi - ona grała w Assassina a ja czytałam kłąmczuchy, potem kiedy przestało padać poszłyśmy do Mc. Po powrocie z McDonalda, 10 minut przed tym jak musiałam już iść Iza zmieniając decyzję po raz 10 zdecydowała, że jednak jedzie do mnie na noc. 
Od 19 siedziałyśmy u mnie w pokoju i układałyśmy puzzle które dostałam pod choinkę. Miałyśmy zamiar ułożyć je całe, ale nawet z pomocą mojego brata nie daliśmy rady, koło 3 się poddaliśmy, brat poszedł spać a my zajęłyśmy się komputerem (dobra, Iza się zajęła, ja koło 4 usnęłam xd)
Teraz jestem ciut nieprzytomna, a tu trzeba się ogarnąć i pomóc mamie piec tort, nach. 


Znalazłam dzisiaj w skrzynce wspaniałą pocztówkę z Wielkiej Brytanii.
Bardzo mi się podoba i już zawisła na ścianie obok innych moich ulubionych kartek ^.^
Thank you very much Blu!


Miłego dnia i udanego weekendu!


CONVERSATION

32 komentarze:

  1. ułożenie tych puzzli zajęłoby mi 84357023456347890 godzin :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hah jaki pozytywny gif! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham puzzle, świetny gif i fajna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile poduszek O_o

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka *.* Kocham Paryż!

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę kartki, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodko wyglądasz, hahahaha, taka nieogarnięta ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza pocztówka;3
    fajny gif:D
    a co do twojego pytania to napis zrobiłam w Photo Filtre,a jak go zrobić to pasz tu wyjaśnione...
    http://zapytaj.onet.pl/Category/007,016/2,9467679,Jak_z_tla__zrobic_napis_w_jakims_programie_np_w_Photoshopie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile poduszek :OOO
    Pozytywny gif hehe :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w końcu ktoś ktoś podobne zdanie o mnie ! :) no ale masz racje spotkałam ostatnio w sieci bloga co miał babki zamiast zainteresowań tak jak u mnie,ale był to dopiero rozwijający się blog :P

    a niech hejtują,ja krytykę biorę strasznie do siebie,ale już zaczęłam traktować to z przymrożeniem oka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie tak :) całkowicie się zgadzam,ale czym że by był świat bez podobnych rzeczy tak samo wszyscy maja zdjęcia na pierwszym I na drugim serce a na ostatnim pokazane na Ciebie :D teraz ciężko być kreatywnym :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tak samo w pokoju pomalowane ;-)
    uwielbiam układać puzzle ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam jak kiedyś z bratem też układaliśmy takie puzzle (pinokio),które miały mase małych cząsteczek:) Bardzo ładna pocztówka. Masz świetne włosy*o*

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna pocztówka<3
    Ładnie wyszłaś na ostatnim zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. janigdy nie miałem nerwów do puzzli -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale jak już dostałam to mogę ułożyć ;)

      Usuń
  17. Łaaaaaa, ile puzzli! Bardzo lubię układać puzzle i strasznie Ci zazdroszczę takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale i tak dużo ułożyliscie. Uwielbiam puzzle. ♥
    Dziękuję za komentarz. notka z recenzją już jest. ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i gify ♥
    Fajną masz tą łapkę namalowaną na ścianie w pokoju ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś otagowana u mnie na blogu :)
    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś bardzo ładna i masz świetne włosy ;)

    Podoba mi się tu dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham: twoje włosy, puzzle, Assassina, McDonald :DD

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥