Mały święty mikołaju.

Witajcie! 
Jak wam mija ten tydzień ? 
Jeszcze dwa dni i weekend, nareszcie ^.^
Dzisiaj moja wychowawczyni i jednocześnie pani od francuskiego wręcz zmusiła mnie do występowania na jutrzejszym 'mikołajkowym dniu języków', mam powiedzieć dwa zdania i zaśpiewać z koleżankami kolędę po francusku. Milutko, wolałam siedzenie na widowni i obserwowanie śpiewających koleżanek ;/
(Petit Papa Noel)

Ucząc się na geografię wzięło mnie na poprawianie starych rysunków, na pierwszy ogień poszedł 'ptak w dłoni', dodałam więcej odcieni brązu i szarości i jest dużo lepiej ^.^ 

Nie ma to jak dobry skaner! ;/
Wpadłam tu na chwilę, więc kończę i wracam do geografii już bez poprawiania i rysowania, a w weekend na pewno znajdę czas żeby odpisać wam na komentarze, poczytać i pokomnetować wasze blogi. 

Miłego czwartku 
i kolorowych snów!

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Fajny rysunek, ja nigdy nie umiałam rysować dłoni ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny rysunek ! masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny rysunek. Pozazdrościć talentu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny BLOG *.*

    Obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta kolęda :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥