Coraz bliżej święta!

Witajcie! 
Jak wam mija tydzień? 
Mnie nawet dobrze. Dawno tu nie byłam, bo aż od niedzieli, co jest u mnie dziwne bo do tej pory pisałam codziennie, albo z jednym dniem przerwy ;P
A jak chciałam napisać wczoraj to wszystko było przeciwko mnie - wyłączyli mi prąd ;/ 
W każdym razie...
Za 10 dni już święta! 
Wiem że nie jestem pierwszą osobą która o tym pisze i niektórym to już bokiem wychodzi, ale... 
za 10 dni święta! haha. 
We wtorek wypisałam swoją pierwszą świąteczną kartkę na postcrossing, a zaraz się biorę za kolejną.
Rodzice już kupili małą, żywą choineczkę - w święta będzie cudownie pachnieć *.*
Dzisiaj w szkole byłą kolejna próba do chóry, wyczuwam totalną porażkę xd. 




A teraz wracam do chemii, ech ;/ 


"To je chemia, tego nie zrozumiesz." ~ Lisabellie


Miłego wieczoru 
i kolorowych snów!

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Hahahaha, kocham matematykę, ale nie chemię. >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak można woleć matme o chemii?!
      ja tu z chemii mam szansę o 3 powalczyć na semestr ,a z matmy ledwo zdaje xd

      Usuń
  2. a wcale że nie,ja się na chemie nauczyła ^.^ :*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak prawdziwa choinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta łosiasta kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka jest cudowna : oo

    list do Mikolaja napisany? ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy renifer *.* Ja teraz czekam na moją choinkę, po raz pierwszy od paru lat będzie żywa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma to jak żywa choinka na święta<3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta, święta <33 chyba każdy je uwielbia ;d

    Nienawidzę chemii -.-

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥