Brrr...


Witajcie w ten jakże mroźny poranek! 
Dalej nie mogę uwierzyć w śnieg w paaździerniku! 
Dzisiaj rano poszłam z Bellą na spacer, hahaha, jej pierwszy śnieg. Jak tylko poczuła coś mokrego pod łapkami szybko wdrapywała mi się na plecy. Mała bestia. hahaha. 
Teraz jadę z rodzicami do Plejady na zakupy. Mam nadzieje znaleźć jakieś sensowne buty w przystępnej cenie...
Popołudniu ma przyjechać rodzinka na torta, a wieczorkiem ma wpaść Zuzia, bo wczoraj nie mogła przyjechać ;( 
No tak, a kiedy przyjedzie czas na naukę i zadania ? 


Bella i jej pierwsze kroki na śniegu. hahaha

Morusek ^^
Jak tylko widzi aparat siada wyprostowany i odwraca łeb w stronę obiektywu, hahaha. 
Miłego popołudnia i do zobaczenia potem!

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. słodki pies i kot; D
    u nas też padało, ale teraz wszystko topnieje. ;/
    zapraszam: cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKI PIĘKNY PIES!!!! O.o
    CUDOWNY!

    Zapraszam do mnie :)
    http://carry-rinereya-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥