Cytryna i sok.

Witajcie! 
W szkole zeszło nawet szybko. Fizyka jak zwykle nudna i niezrozumiała, matma nawet jakoś poszła i, a to ci niespodzianka, rozwiązywałam, nawet dobrze, równania.
Po lekcjach poprawiałam jeszcze kartkówkę z angielsko, liczę, że poszło dobrze.
Teraz siedzę u Lizi, słuchamy muzyki i pijemy herbatkę z cytryną i sokiem pomarańczowym. 
Zaraz albo będziemy oglądać Archiwum X albo zrobimy jakąś listę ciasteczek. hahaha (Premier League ;)). 
W piątek już na 100% nie idę do szkoły, pojadę sobie do Lizi, zjemy frytki i porobimy coś "ambitnego" może Zuziaczek do nas dołączy ^.^ 

Me&Lizi.
Wakacje 2012 ;(

 Miłego popołudnia i do zobaczyska później!


CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcie; też mam tak na fizie- hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Frytki beze mnie :( hahaha
    Szwagrzyk w prostych włosach! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurde, frytki. Teraz mam na nie ochote!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcie, cudnie wyszłyście!
    http://natolatekswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki z tą matematyką, u mojej koleżanki się zawsze sprawdza zasada - jeśli zadanie jest zbyt łatwe (czy jakoś tak ;D), z pewnością robisz je źle. I potem mnie zawsze prosi, żebym to jej wytłumaczyła. :D
    TVD, czyli 'The Vampire Daries' to 'Pamiętniki Wampirów'. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + dziękuję za obserwowanie, zapomniałam wcześniej napisać. ;D

      Usuń
    2. haha, z tym Panem Wołodyjowskim to mnie rozwaliłaś. :D No cóż, kiedys moja kuzynka mówiła o swoim kocie, że 'Rysiek to, Rysiek tamto', a że jej nie słuchałam od początku, to nie mogłam skojarzyć, o jakim Ryśku ona mówi, myślałam, że to czyjaś ksywka jest. :D
      Damon i Caleb, dokładnie! (i Ezra jeszcze :D)

      Usuń
    3. haha. :D
      Ale przyznaje bez bicia, nie pamiętam tej reklamy. ;p

      Usuń
  6. Lubię czasem sobie pomarzyć, że jestem frytką. Wiem dziwna jestem :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥