Jesień, jesień, jesień.





 Jesień, jesień, jesień... deszcz, mgła, wiatr, szaro, buro i ponuro. 
Wczoraj wieczorem (23 hahaha) robiłam porządek w szafie, co u mnie jest wielkim sukcesem, z natury jestem leniwcem. 
Znalazłam mnóstwo swetrów, szalików, rękawiczek i ,hohoho poszukiwaną przez ostatnie dwa miesiące, wełnianą sukienkę w koty. Znalazłam nawet mój pierwszy beret (tak Liz, beret!). 
Dla wyjaśnienia, jestem wielką fanką beretów, uwielbiam i kocham. ^^
Porządkując ubrania na wieszakach znalazłam też wiele innych zapomnianych ubrań, przykrytych przez warstwy sweterków, żakietów i bluzek... 
Ehh... robi się coraz zimniej.. czas wyciągnąć jesienne płaszcze :( 
Jednak wole lato, krótkie spodenki, topy, sukienki... 

Już nie mogę się doczekać kiedy dojdą mi kartki do Rosji i na Białoruś. Ach ta obawa, że źle się napisało adres, albo znaczki się poodklejały... ;(  

Ach! I jeszcze w sobotę będzie wieśimprezka. hahaha. Torcik i te sprawy. ^^


Chyba sobie pójdę zrobić jeszcze jedną herbatkę ^.-


Miłego wieczoru!

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Najlepsza pogoda to cieplutka słoneczna jesień :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wpadam na chwilę, bo czasu mam mało, podpinam się do bloga i muszę Ci powiedzieć tylko że masz przeboskie zdjęcie na nagłówku! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pod bluzką miałam spódniczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro po szkole też się muszę wziąć za sprzątanie, nie tylko szafy.. WSZĘDZIE UBRANIA

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam kolekcjonuje koszulki z różnych imprez , zawodów i takich tam :d

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥