Kolorowych!

Witajcie znów o dość późnej porze ;D
Sprzątanie pokoju skończyło się jak zawsze... sprzątam, sprzątam, sprzą... a tu nagle olśnienie i przemeblowanie. Jutro trzeba wcześniej wstać i dokończyć sprzątanie^.^ Przeszukując garderobę w poszukiwaniu wałeczka do ubrać znalazłam girlandę którą mama kupiła mi na przyjecie na 10 urodziny, hahaha czemu nie ? wygląda ciekawie. ^^ 


Tort oczywiście też niegotowy, ani ciasteczka więc jutro od samego rana będzie pieczenie;D 
Dostałam też od rodziców drugi, lekko spóźniony ale jest, prezent. (pierwszy to był kotek)

W rzeczywistości jest jasnobrązowa,światło trochę kiepskie jest;) (Deichmann)


Wiem, że macie okna i w ogóle... ale śnieg w październiku ? no bez jaj... jest jesień :(


Dobranoc i kolorowych snów!
Do zobaczenia jutro ;*

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Fajnie u ciebie,
    Obserwuję i zapraszam do mnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post ! Torebka świetna :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie fajnie , śliczne zdjęcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam fazę na torebki, daj mi ją <3

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥