Hejooo!


Kolejny nudny dzień choroby... Ale w poniedziałek to już na 100% idę do szkoły ^.^ 
W weekend przychodzą do mnie dziewczyny na torta, no może lekko spóźnionego, ale jednak ;D 
Tata zabrał mi laptopa, bo potrzebował do pracy i muszę korzystać z netbooka brata... małe, głupie, zacinające się.... agr...
Postanowiłam zabrać się za szycie kota klamkowego... 
 
Moja kicia ^.-
Kot szyty przez moją mamę


Już nie mogę się doczekać kiedy tata wróci z pracy i odda mi laptopa :/ 
Jestem jeszcze strasznie nakręcona, bo do wieczora powinien już być nowy odcinek kłamczuch *.*

Miłego popołudnia! Bye bye ;*

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. koty klamkowe! ja swojego wciąż mam xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. OO też chcę takiego. I mi przypomniałaś o PLL ja nawet chyba trzeciego sezonu obejrzeć nie zdążyłam. O zgrozo powinnam iść to naprawiać. Ale bądź co bądź posty same się nie skomentują. :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥