Kolorowych snów!

Witajcie! 
To dość nietypowa pora, ale jakoś nie mogę spać. Przez tą chorobę mam zaburzony sen... 
Dzisiaj odzyskałam swoje kolczyki z reklamacji, znaczy mama kupiła kolczyki od pani która sama robi biżuterię i odpadły mi szpileczki ;( W każdym razie to już moja 110 i 111 para kolczyków ^^ 
Kocham kolczyki równie mocno co berety. hahaha. może kiedyś pokażę moją kolekcję ;D 
Kolczyki kupuje wszędzie gdzie tylko jestem i wszędzie gdzie się da i/lub dostaje w spadku po kuzynce która lubi kupować kolczyki w dużych ilościach a po kilku założeniach stwierdzać,  że jej do niczego nie pasują lub już się jej znudziły. No to kto by protestował?

Niebieskie i fioletowe kwiatuszki z reklamacji ;)
Ostatnio buszowałam po pudełku z kolczykami Lizi gdy ta oglądała mecz i podwędziłam jej kilka sztuk. Najbardziej cieszę się z główek Hello Kitty. Są przeurocze ^.^ 




Tak więc kolorowych snów i do jutra!

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. jakie słodkie kolczyki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te pierwsze kolczyki ;D
    Masz bardzo ładne imię ;d
    Obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolczyki ja ogólnie lubię podziwiać, a i tak nie noszę :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥