Kraków.

Hejka ludzie! 
Wczoraj na lodowisku było świetnie, przez ten rok odzwyczaiłam się od łyżew (nawet rolki nie pomogły) i dłuuugo mi zajęło przystosowanie się do poruszania po lodzie. O 21 wróciłam do domu, byłam padnięta i kiedy już skończyłam przygotowywać się do szkoły zasnęłam jak dziecko. 
W szkole dzisiaj było nawet spoko. Na pierwszym wf mogłyśmy grać w siatkę nie przebierając się, a drugą godzinę siedziałyśmy z dziewczynami w siłowni i wspominałyśmy jakimi zabawkami bawiłyśmy się w dzieciństwie. Polski i historia szybko zleciały i utknęliśmy na 2h podstaw przedsiębiorczości, nie ma nudniejszej lekcji... oczy się same zamykają a patrząc na nauczycielkę słyszy się 'bla, bla, bla', dzisiaj zakładaliśmy własną firmę i pisaliśmy biznesplan, razem z Lizi i Zuziakiem założyłyśmy kawiarnię 'Stairway to coffee'.
Pani na polskim zaproponowała nam spontaniczny wyjazd do PWST w Krakowie na spektakl 'UFO', i jeśli wszystko wyjdzie to pójdziemy jeszcze na wcześniejszy spektakl 'Hamlet maszyna'. W Krakowie będziemy koło 16-16.30 a planowany powrót to 23, jeśli nam się nie uda wejść na hamleta to do 20 będziemy mieć czas wolny i pani profesor zapowiedziała 'łazikowanie po mieście'. W środę kolejny wyjazd do teatru na lekcje teatralną, a w lutym przed naszymi feriami w piątek albo w sobotę jedziemy na dni otwarte również do PWST. 
Jutro już środa, do szkoły idę na 9.50 i tylko 3 lekcje. Ostatnio nabrałam niemiłego nawyku chodzenia spać koło 23-24 i rano mam problem ze wstaniem a w szkole chodzę nieprzytomna. Dzisiaj mam zamiar iść spać dużo wcześniej i porządnie się wyspać, popołudniowa drzemka nic nie dała i już teraz zasypiam nad klawiaturą. 
W piątek konferencja kwalifikacyjna, dzisiaj poprawiłam angielski i wszystko już jest ok, z czego sie ogromnie cieszę ^.^ 
A wy, mieliście jakieś zagrożenia?


Miłej środy i do jutra!

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. mnie nigdy taka nieprzyjemność nie spotkała ;)
    cieszy mnie, że wychodzisz na prostą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, ale udało mi się wyjść z wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagrożeń na trymestr nie miałam :)
    Łyżwy! Muszę kogoś wyciągnąć w ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niee, nie miałam zagrożeń... NIGDY :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam nawet dwójki (póki co) :D
    wzajemnie, miłej środy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia :)
    ja nie mam zagrożeń .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcie.
    Mi również podoba się twój blog. Już dodałem do obserwujących :)
    Będę tu często wpadać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Kraków, zresztą studiuję w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. KRAKÓW JEST PIEKNY :)

    ________________

    POZDRAWIAM
    Kadik Babik


    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie sb zdałam sprawę, że dawano na łyżwach nie jeździłam ;p ja nigdy dwójki nie miałam ale jeszcze wszystko przede mną ;) obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że obserwujemy!
    Masz świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia ^^
    Ja nie mam (;

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie mam i nie miałam zagrożeń xd
    świetne zdjęcie ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. heh tak zgadzam się że podstawy przedsiębiorczości to nudy tak samo jak podstawy rachunkowości ^.
    A jeśli mowa o łyżwach to bardzo, bardzo dawno nie jeździłam ;x ojj muszę coś z tym zrobić !
    Pozdrawiam ;) !

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnio trafilam na tego tumblra i jestem w szoku, co sadzicie o tej dzieczynie? http://wvonn.tumblr.com/

    jeszcze znalazlam jeden podobny: http://dulax3.tumblr.com/

    co myslicie? mnie urzekly i zszkowaly te dziewczyny. przeczytajcie chociaz kilka wpisow

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja dawno nie byłam na lodowisku;o
    ja nie mam żadnych zagrożeń;)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie sie sesja zaczyna... ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jeszcze zagrożenia nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥