Zaspana.

Witajcie?
Jak tam wielki powrót do szkoły? 
Pomimo tego, że wstawałam o 8.20, ciut mi się zaspało, to jestem nieprzytomna. W szkole wszyscy usypiali i połowa z tego co mówili nauczyciele chyba nie bardzo do nas docierała. Rano było tak przyjemnie ciepło jakby była wczesna wiosna, a tu popołudniu zaczął padać śnieg i zrobiło się bardzo zimno :( 
Po powrocie do domu rozbudziło mnie trochę to co znalazłam w skrzynce, a mianowicie 3 pocztówki z Francji, Niemiec i Japonii. Rejestrując je pojawił się malutki problem, facet z Japonii zapomniał napisać ID, na szczęście znalazła się odpowiednia zakładka w której można było to zgłosić i za niecałą godzinę otrzymałam ID ^.^ 

Thank you very much Sarah, Tetsuro, Elke, Volker and Mathias!
Przed fizyką przyszła do nas nasza wychowawczyni z dobrą wiadomością, już niedługo jedziemy na drugą lekcje teatralną (o pierwszej tu). Tematem lekcji jest reżyser, autor, tekst. Szkoda że nie będą to zajęcia podobne do tych pierwszych - rzucanie gazetami, przedstawianie krótkich scenek, udawanie burzy. Ale z pewnością będzie ciekawie ;)  
(a więcej tu)

koszula, bokserka, szelki, spodnie - Terranova

 Miłego wieczoru!

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. ale bosko wyglądają te spodnie szelkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, miło, że ktoś wie gdzie jest Leszno ;), ładne masz włosy zazdroszczę Ci ich, takie słodkie loczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raz można by się spotkać Marto, jak będzie w Lesznie

      Usuń
    2. Leszno jest koło Poznania, też wiem :D

      Usuń
  3. Uwielbiam takie niespodzianki w skrzynce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze szelki :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥