Paryż.

Witajcie! 
Jak się macie ? 
Dzisiaj kolejny nudny dzień w domu. Z nudów zaczyna mi trochę odbijać i postanowiłam dzisiaj zrobić sama pierogi z białym serem. O dziwo wyszły bardzo dobre ;) 
Miałam też obejrzeć kilka odcinków seriali, ale jakoś tak wyszło że do południa czytałam. 
Ogarnęłam też trochę pokój i postanowiłam pokazać wam kilka dodatków związanych z moim ukochanym miastem, a mianowicie Paryżem.

'Paryż to stolica i największa aglomeracja Francji, położona w centrum Basenu Paryskiego, nad Sekwaną. Miasto stanowi centrum polityczne, ekonomiczne i kulturalne kraju. Znajdują się tu liczne zabytki i atrakcje turystyczne, co powoduje, że Paryż jest co roku odwiedzany przez ok. 30 milionów turystów.
Miasto w światowej kulturze zajmuje miejsce szczególne, nie tylko ze względu na to, że jest stolicą Francji i jednym z największych miast Europy i świata. To tu działają najbardziej znane domy mody, przybywają malarze i poeci. Wiele dzieł sztuki nawiązuje w swoim tytule czy treści właśnie do Paryża.'

Przeźroczyste ramki z Ikei w których znajdują się pocztówki które tata przywiózł z Paryża gdy byłam mała.
Ozdobione są wstążkami, koronkami i kawałkami materiałów ;)
Pocztówki w antyramach które wisiały na ścianie, ale zostały zastąpione ramkami ;)
Pudełka z wieżą Eiffla.
W jednym trzymam pocztówki do wysłania, te które dostałam i zapachowe świeczki, a w drugim stary aparat, płyty i pamiątki z wakacji jak np porcelanowa maska z Wenecji ;)
Koło sztalugi swoje miejsce znalazła mała wieża Eiffla wykonana z wykałaczek i wełny. Robiłam ją razem z koleżankami na tydzień europejski w gimnazjum, jednak kiedy wieża wróciła do mnie do domu, wymagała ponownego posklejania i owinięcia wełną.
Jeden z kolaży również nawiązuje do Paryża ;)
Jedne z moich ulubionych kolczyków i charms w kształcie wieżyczek ;D
Dzisiaj nareszcie znalazłam chwilkę na zarejestrowanie i odpisanie na pocztówki które dostałam w styczniu. 


Stany Zjednoczone, Rosja, Tajwan i Kanada - Toronto
Thank You very much!






Jutro jadę do lekarza, mam nadzieję że to nie żadna gryp.
Po wizycie posiedzimy trochę z mamą u babci i pewnie pójdziemy na małe zakupy, może znajdę jakiś sweterek :D 

Teraz chyba wrócę do oglądania "Na dwa fronty" a potem jeszcze chwilkę poczytam 'Finale'. :)

Miłego czwartku!

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. byłam w wakacje bosko tam było <3

    i może w te wakacje znowu pojadę ♥

    a dzisiejszy dzień ,to koszmar ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na wycieczce w Paryżu we wrześniu *.*
    chciałabym tam wrócić <3 :<

    Piękne miasto ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to fajnie, gdy ktos ma ulubione miasto lub panstwo i ma duzo rzeczy z tym zwiazanym ;)
    Moim ulubionym panstwem od niedawna stala sie Norwegia ;) Sliczny kolor sciany tej fioletowej ;) Pewnie masz w miescie Ikee,bo cos duzo z niej dodatkow masz :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym kiedyś pojechać do Paryża! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. JAKIE PARYSKIE PIĘKNOŚCI MASZ ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Paryż, za architekturę, muzea, teatry, sztukę.

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam i chce jeszcze raz tam pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na liście moim marzeń;-) Kto wie może w tym roku;-)
    Choc nie w tym roku piękna Italia
    Pozdrawiam i obserwuje Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do paryża, to jedyne co stamtąd mam to breloczek w kształcie wieży Eiffla, który przywiozła mi babcia, kiedy byłam mała. No, i tata przywiózł mi kiedyś stamtąd fasolki wszystkich smaków z Harrego Pottera. Niezapomniane smaki. :D
    Z tymi kartkami... To jest to takie z tego portalu? Zarejestrowałam się tam, ale nie do końca rozumiem jak to działa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze jak byłam mała chciałam mieszkać w paryżu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w Paryżu, piękne miasto :>
    `obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥