Rock!

Witajcie!
Jak wam minął poniedziałek ?
Dzisiaj na dzień dobry miałam sprawdzian z matmy i pomijając fakt że nie było mnie na dowodzeniu twierdzeń i kontynuacji średnich to po chwilowym zaćmieniu przy potęgowaniu przez -1/3 wszystko poszło nawet dobrze. Reszta lekcji minęła szybko i o dziwo nie usypiałam, miłym zakończeniem dnia szkolnego był odwołany wf - pan profesor pojechał na narty z uczniami. Szkoda że jutro nie jedzie, mogłabym się wyspać i miałabym tylko 4 lekcje :(

ym... tak, bardzo mi się nudzi ;) 
Byłam w trakcie robienia prezentacji na wiedzę o kulturze o Rock'u kiedy mnie olśniło że przecież jutro nie ma woku z powodu konferencji. Mam jeszcze jakieś 20 minut koncertu GD, za ten czas przygotuje się do szkoły i idę spać (pójdę spać przed 24! pójdę spać przed 24! pójdę spać przed 24!). Pomimo popołudniowej drzemki oczy mi się zamykają a mózg się wyłącza jak tylko spojrzę na stertę mięciutkich poduszek *.*

Kolorowych snów i miłego wtorku!

CONVERSATION

19 komentarze:

  1. o rany,ja nienawidzę wychowanie fizycznego ;c


    zawsze się jaram ,jak jest odwołane

    OdpowiedzUsuń
  2. oo szkoda ze nie mieszkam w gorach i moi nauczyciele nie wychodza na narty ...
    Nie wiem jak Ty wytrzymujesz klasc sie spac po 24 :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi nauczyciele biorą czasami wolne, żeby jechać na narty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentacja o rocku? Też bym chciała! :D Mam nadzieję że dostaniesz za to jakąś super ocenkę :D Sama kładę się od jakiegoś czasu przed 24, ale niestety zasypiam dopiero około 1-2 w nocy :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)I też mam olbrzymi problem z chodzeniem spać, przed pierwszą nie zasnę a potem się mnie nie da dobudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Green day, 30 seconds to mars = <3
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://katemyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. MÓJ PONIEDZIAŁEK TO BYŁA JAKAS TRAGEDIAAAAAAAAAAAAA;/

    OdpowiedzUsuń
  8. 30 seconds to mars , o bosz ! *____*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój poniedziałek to masakra... zresztą wtorek nie lepszy. Nienawidzę nowego roku T_T
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. poniedziałek był bardzo nudny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do zabawy blogowej VERSATILE!

    OdpowiedzUsuń
  12. Poniedziałków z reguły nie znoszę :) Są takie po prostu nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja nie cierpię matmy !! hate hate hate ;/
    Bardzo ładny blog , fajnie sie czyta :)


    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszę się, że wpadłeś na mojego bloga i będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz. Jeśli coś Ci się nie podoba, bądź masz jakieś uwagi to napisz mi to tutaj bądź w mailu, zobaczymy co da się z tym zrobić. Dziękuje za wszystkie komentarze i obserwacje! ♥